ראשפורד מנע מאנגליה שיא שלילי של ארבעה הפסדים רצופים

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

חלוץ מנצ'סטר יונייטד כבש את שער הניצחון נגד נבחרת שוויץ במשחק ידידות ומנע מבוכה גדולה מגארת' סאות'גייט. נוויל תקף את המנג'ר: "הוא לא היה צריך לשתף את קיין". דני רוז מספר על עימותים בחדר ההלבשה

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה ניצחה אתמול (שלישי) 0:1 את נבחרת שוויץ במשחק ידידות באצטדיון הקינג פוואר ונמנעה משיא שלילי של ארבע הפסדים רצופים. אחרי ההפסד הכואב של קרואטיה לספרד שהסתיים בתוצאת 6:0 האנגלים יכולים להרגיש רגועים יותר. בנבחרת מבינים שההפסד 2:1 נגד הספרדים היה יכול להיות גדול יותר. מרכוס ראשפורד שמתפקד העונה כשחקן ספסל בשורות מנצ'סטר יונייטד כבש משחק שני ברציפות לנבחרת שלושת האריות אחרי בישול של קייל ווקר והוכיח שוב כמה פוטנציאל יש לשחקן שמתייבש בספסל של מוריניו.

החלוץ הצעיר אמר בסיום המשחק: "אתה צריך להתחפר במשחק כזה לעבור אותו". ראשפורד אוהב להבקיע במגרשים השונים באנגליה: מול אוסטרליה כבש באצטדיון האור של סנדרלנד, בוומבלי מול סלובקיה וספרד, באלנד רואד של לידס מול קוסטה ריקה וכעת מול שווייץ בלסטר. ב"דיילי מייל" בחרו בדני רוז כמצטיין עם ציון 8. ראשפורד קיבל 7.5 וג'ון סטונס שנכנס כמחליף 7.

פרשן המשחק גארי נוויל טען שזו הייתה טעות לתת להארי קיין לשחק כשהוא נכנס כמחליף במקום דני וולבק בדקה ה-61. נוויל הסביר כי קיין עייף אחרי שפתח ב-61 בכל המסגרות מתחילת עונה שעברה וזו הייתה הזדמנות מצוינת לגארת' סאות'גייט לא לערב אותו. ב"סקאי ספורט" שחקן העבר האנגלי התייחס לסוגיה ואמר: "אני מודאג בקשר לקיין. מאז 2015 הוא שיחק 175 משחקים. הוא מתקשה לשחק. עזבו את הצד הפיזי הוא זקוק למנוחה מנטלית. הוא לא היה צריך להיות בסגל בכלל. אני זוכר אותו בחצי השעה האחרונה נגד קולומביה והוא היה גמור. לא היתה לו מנוחה לפני פתיחת הליגה".


"הארי קיין זקוק למנוחה" (Gettyimages)

גארת' סאות'גייט הגן על ההחלטה שלו לשתף את קיין ואמר: "קיין ישחק בקבוצה שלו בליגה ממילא. היה חשוב שישמור על כושר משחק. בשלושת הימים לפני שווייץ הוא התאמן מעט מאוד. לשחק 30 דקות אחרונות זה לא ביג דיל. רצינו לסיים את המשחק בצורה חזקה".

המגן דני רוז הודה שבמחצית הוחלפו כמה מילים קשות בחדר ההלבשה אחרי המחצית הראשונה הגרועה: "ההופעה שלנו בחצי הראשונה הייתה מביכה, אבל זה טוב שאנחנו השחקנים יכולים לצעוק זה על זה במחצית ולצאת בגישה אחרת למשחק". סאות'גייט גילה שלא נכח בצעקות: "אנחנו תמיד נותנים להם שלוש או ארבע דקות להיות לבד לפני שניגשים לחדר ההלבשה", אמר.

דני רוז. "ההופעה שלנו בחצי הראשונה הייתה מביכה" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי