ניימאר נגד השופט: "הוכשלתי וספגתי צהוב. זה חוסר כבוד"

רישארליסון עם ניימאר ופרד
רישארליסון עם ניימאר ופרד | AFP

ברזיל הביסה 0:5 את אל סלבדור ובצוות המקצועי מרוצים מההתקפה ובעיקר מרישארליסון שכבש פעמיים: "מקווה שאקבל זימון בעתיד". כוכב פ.ס.ז' נענש על התחזות וירה: "ידעתי שמגיע לי פנדל, אחרי זה צפיתי בהילוך חוזר"

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל הביסה לפנות בוקר (רביעי) 0:5 את אל סלבדור במשחק ידידות כאשר הצמד ההתקפי החדש של הסלסאו, ניימאר ורישארליסון הצטיינו. שחקן הכנף של פאריס סן ז'רמן היה הפעיל במשחק, גם לטוב וגם לרע. ניימאר כבש בפנדל את שערו ה-59 בנבחרת, בישל שלוש פעמים, בעט כדור אחד למשקוף והוכיח שחזר לכושר שיא. יחד עם זאת המשיך לצלול וספג כרטיס צהוב על נפילה ברחבה.

ניימאר היה מתוסכל בסיום ואמר: "ראיתי את ההילוך החוזר של המהלך. ידעתי שזה פנדל, אבל בכל זאת רציתי לבדוק אם אני טועה. ביצעו עלי עבירה בתוך הרחבה ובסוף אני ספגתי כרטיס צהוב. זה חוסר כבוד לא רק כלפיי, אלא כלפי כל הנבחרת". בפן החיובי עבור הכוכב, בתקשורת המקומית שיבחו את שיתוף הפעולה בין ניימאר לקוטיניו ונכתב שהיו שמחים לראות את השניים משתפים פעולה גם במסגרת המועדונים.

כאמור מי שגנב את ההצגה בניצחון הברזילאי היה רישארליסון שכבש צמד. העמדה הטבעית של שחקן אברטון היא בכנף, אבל הוא יכול לתפקד גם כחלוץ מרכזי. בראיון ל"או גלובו" אמר: "אני מאושר שיכולתי להבקיע ולהחזיר לצ'יצ'ה על ההזדמנות שנתן לי. אני עובד קשה באברטון ויש לזה תמורה. מקווה שאחזור עוד לנבחרת".


ניימאר. "ביצעו עלי עבירה בתוך הרחבה ובסוף אני ספגתי כרטיס צהוב" (AFP)

השחקן גם התייחס לשאלה היכן הוא מעדיף לשחק במגרש: "אין לזה חשיבות. אני משחק היכן שממקמים אותי. אני מאושר ללבוש את החולצה של הנבחרת. זה חלום שהתגשם ואלו השערים הראשונים שלי בנבחרת. אני מקווה לעשות הרבה יותר בעתיד".

גם ארתור מברצלונה ששיחק לראשונה בהרכב היה משמעותי מאוד במשחק. הוא חילק 82 מסירות ב-97.6 אחוזי דיוק. הקשר אמר בסיום: "אני מאושר על היכולת שלי. הנבחרת מלאה בשחקנים גדולים וזה סייע לי לשחק יותר טוב. אני מודה לצ'יצ'ה שבטח בי. הייתי קצת מתוח כי לעלות בהרכב עם החולצה של ברזיל זה דבר מחייב, אבל החברים סייעו לי בקלות. אני יודע שבעתיד אשפר את המשחק הקבוצתי שלי".

צ'יצ'ה שהיה מרוצה משחקניו שיבח בסיום את גם את מרקיניוס: "הוא יותר קשר אחורי מאשר בלם. הוא יותר קשר אחורי טוב מאשר ג'ובאני לו סלסו. לדעתי הוא שייך לקבוצת השחקנים כמו קאסמירו, קאנטה, פאביניו ובוסקטס".


צ'יצ'ה מרוצה משחקניו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי