קיארטנסון: "כשהגיעה הצעה מרוסטוב, מיד רציתי לעבור"

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | אודי ציטיאט

האיסלנדי שנפרד ממכבי תל אביב רגע לפני סגירת חלון ההעברות וחתם בשורות סגנית המוליכה ברוסיה עבור 2.3 מיליון יורו סיפר לאתר הרשמי לקראת הופעת הבכורה הצפויה: "רוצה להיות מלך השערים בליגה פיזית וטובה"

(גודל טקסט)
כבר במהלך העונה שעברה שמעו אנשים במכבי תל אביב את וידאר קיארטנסון מדבר על כך שהוא לא מתכוון להישאר בישראל. בפועל זה לא היה כל כך פשוט, כי הצהובים סירבו לשחרר את האיסלנדי בכל מחיר, הוא מצדו לא קיבל הצעות מספיק אטרקטיביות וכבר נראה היה שהאיסלנדי ימשיך בצהוב גם ב-2018/19. ברגע האחרון הגיעה ההצעה מרוסטוב הרוסית והשאר היסטוריה.


האיסלנדי עבר לרוסיה תמורת 2.3 מיליון יורו ואת הופעת הבכורה במדי המדורגת שנייה בטבלה הוא עשוי לערוך כבר הערב (19:00) מול אופה המדורגת לפני אחרונה. לקראת המשחק הוא התראיין לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה ואמר: "רוסטוב הראתה בי עניין רב וששמעתי על ההצעה מיד הבנתי שאני רוצה לעבור. אני שמח להיות כאן. זו ליגה פיזית והרמה הטובה".


על מטרותיו ברוסיה וימיו הראשונים: "כמובן שאני רוצה להיות מלך השערים, אבל זה לא יהיה פשוט כי העונה כבר החלה ועליי להתאקלם במהירות. . אנחנו צריכים כקבוצה להשתפר ואני רוצה להבקיע כמה שיותר עבור המועדון. יש לי בקבוצה חברים שאני מכיר טוב, אנחנו מבלים יחד והם יעזרו לי המון על המגרש ומחוצה לו. אני מצפה לחיות ברוסיה בשנים הבאות, האנשים כאן נחמדים וקיבל ואותי מצוין. לא ידעתי הרבה על רוסטוב, אבל אחרי השבוע הראשון שלי אני מרוצה ואני משוכנע שאני ומשפחתי נהנה כאן".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי