מודריץ' נבחר לשחקן השנה, צפו בשער השנה של סלאח

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

אחרי שנים בהן שלטו מסי ורונאלדו, שאגב כלל לא הגיעו לטקס, הקשר הקרואטי שזכה בליגת האלופות ולקח את נבחרתו לגמר המונדיאל קיבל את התואר היוקרתי. השער של המצרי נגד אברטון זכה ב"פרס פושקאש', דשאן מאמן השנה

(גודל טקסט)

פיפ"א עורכת הערב (שני) באירוע חגיגי בלונדון את טקס 'The Best', בו מוענקים פרסי השנה. אחרי שעשה זאת שנתיים ברציפות כריסטיאנו רונאלדו, הזוכה בתואר "שחקן השנה" הוא מי שהיה חברו של CR7 בריאל מדריד וסגן אלוף העולם עם קרואטיה, לוקה מודריץ'.

הטקס, בהנחיית שחקן הקולנוע אידריס אלבה, נפתח עם הענקת הפרס הראשון של הערב – "פרס פושקאש", המוענק לשער היפה ביותר של העונה. הזוכה היה אחד המועמדים לתואר שחקן השנה, מו סלאח, עם השער המדהים שהבקיע נגד אברטון בסוף 2017. לאחר מכן עלו לבמה לקבל את הכבוד דידייה דשאן, שזכה בתואר מאמן השנה, וטיבו קורטואה, שזכה בתואר שוער השנה בפעם השנייה ברציפות. גם ה-11 של השנה הוכרזו, בהרכב מרשים של דויד דה חאה, דני אלבס, מרסלו, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, אדן הזאר, אנגולו קאנטה, לוקה מודריץ', כריסטיאנו רונאלדו, קיליאן אמבפה וליאו מסי.


אמבפה ומודריץ'. הצרפתי הצעיר יהיה הראשון לזכות בפרס החדש? (AFP)

"פראנס פוטבול" הכריז היום שבטקס שייערך בסוף השנה יוענקו לראשונה, בנוסף ל"כדור הזהב" כמובן, גם תואר "כדור הזהב" לנשים וכן יוענק פרס השחקן הצעיר הטוב בעולם (עד גיל 21), כשהשופטים בקטגוריה זו יהיו זוכי העבר ב"כדור הזהב", ביניהם כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי