אלבה שוב מחוץ לסגל ספרד, אלונסו, מוראטה וג'וני זומנו

מרקוס אלונסו
מרקוס אלונסו | Gettyimages

לואיס אנריקה בחר פעם נוספת להותיר את שחקן ברצלונה מחוץ לרשימה למשחקים מול וויילס ואנגליה, לעומתו המגן השמאלי של צ'לסי ישוב. ג'וני מוולבס זומן לראשונה, איסקו וקרבחאל הפצועים ייעדרו

(גודל טקסט)
לואיס אנריקה פרסם היום (חמישי) את סגל נבחרת ספרד לקראת משחק הידידות מול וויילס בחמישי הבא ונגד אנגליה ארבעה ימים לאחר מכן בליגת האומות, ובמפתיע הותיר פעם נוספת את מגן ברצלונה ג'ורדי אלבה מחוץ לרשימה.


זה מפתיע גם בעיקר לאור העובדה שלואיס אנריקה בחר לבצע לא מעט שינויים בסגל "לה רוחה" וזימן הפעם, בשונה משני המשחקים הקודמים שהסתיימו ב-1:2 על אנגליה וב-0:6 על קרואטיה, בין השאר את פאקו אלקאסר שנכנס לכושר בדורטמונד, המגן ג'וני מוולבס שזומן לראשונה והבלם מארק בארטרה ששב לסגל. הם זומנו גם בשל העובדה שישנם פצועים וביניהם איסקו, דני קרבחאל וסרג'י רוברטו.


עוד בין הזימונים של לואיס אנריקה, אלברו מוראטה שירד לספסל צ'לסי נכלל ברשימה, נראה שהועדף על פני דייגו קוסטה שטרם כבש העונה בליגה באתלטיקו מדריד. גם מגן צ'לסי מרקוס אלונסו זומן, אחרי שלא היה ברשימה בחלון המשחקים הקודם. כוכבים כמו מרקו אסנסיו, סרחיו בוסקטס, קוקה, טיאגו אלקנטרה, דויד דה חאה, סרחיו ראמוס ואחרים כמובן ששמרו על מקומם בסגל.


⚠ OFICIAL | Lista de convocados de @LUISENRIQUE21 para los partidos de la @SeFutbol ante Gales e Inglaterra#UnaNuevaIlusión

https://t.co/9jbgBLH3n7pic.twitter.com/xbTNRJLux1

— Selección Española de Fútbol (@SeFutbol) October 4, 2018

מיד לאחר מכן ערך לואיס אנריקה מסיבת עיתונאים ובה הבהיר: "יש המון שחקנים שמגיע להם להיות בסגל, אבל אני יכול לקחת איתי רק 23. במשחק הידידות אוכל לנסות דברים חדשים ולבחון דברים שאהבתי".


על מכת הפציעות אמר: "כמובן שזה מדאיג אותי, יש עומס רב על השחקנים אבל אין לנו יכולת לשנות את לוח המשחקים. זה משהו שעלינו לקבל ולנסות לשלוט בו על ידי חלוקת כוחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי