רונאלדו שוב לא זומן לנבחרת. פרננדו סטנוס: "הוא יחזור"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

חלוץ יובנטוס ביקש להיעדר פעם נוספת מהסגל של פורטוגל ולפי דיווחים הסיבה לאי הכללתו היא האשמות נגדו בפרשיית האונס. המאמן הלאומי התייחס לסוגיה ואמר: "אני לא מאמין שהוא ביצע איזה פשע"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס לא הכליל פעם נוספת את כריסטיאנו רונאלדו בסגל לשני משחקים הבאים מול פולין וסקוטלנד. החלוץ של יובנטוס לא היה בסגל בפגרת הנבחרות הראשונה של העונה כשפורטוגל שיחקה לראשונה בלעדיו למרות שהיה כשיר, אבל אז נאמר שיחזור בחודש אוקטובר.

ההערכה היא כי הסיבה לאי זימונו היא האשמות נגדו בפרשיית האונס למרות שבאופן רשמי נאמר כי הוא רוצה שוב להתרכז בקריירה שלו ביובנטוס, אבל רונאלדו תמיד ייחס משמעות גדולה לנבחרת הלאומית. באופן מפתיע הוא וליאו מסי לא משחקים בנבחרות מאז משחקי המונדיאל.

בהודעת ההתאחדות רונאלדו ביקש מיושב הראש פרננדו גומש ומהמאמן שוב לשחררו מהמשחקים נגד מול פולין ב-11 באוקטובר בחוץ בליגת האומות ומשחק ידידות נגד סקוטלנד שלושה ימים לאחר מכן.


כריסטיאנו רונאלדו לא זומן לסגל נבחרת פורטוגל מאז משחקי המונדיאל (Gettyimages)

פרננדו סנטוס התייחס להיעדרותו של הכוכב הפורטוגלי: "בעתיד שום דבר לא ימנע מרונאלדו להצטרף לנבחרת ולתרום לה". לפי העיתון "רקורד" רונאלדו הבהיר לנשיא ולמאמן ששום דבר לא יסיט אותו מהמחויבות שיש לו לנבחרת וכי בעתיד הוא מתכוון לתת לה הכל. כשנשאל על פרשת האונס אמר: "אני מכיר היטב את רונאלדו ולא מאמין שהוא ביצע איזה פשע".

חלוץ לוקומוטיב מוסקבה בן ה-30 אדר, שכבש את שער הניצחון ביורו 2016 חזר לסגל והלדר קוסטה שחקן הכנף מבנפיקה יחגוג הופעת בכורה.

פרננדו סנטוס. "בעתיד שום דבר לא ימנע מרונאלדו להצטרף לנבחרת ולתרום לה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי