דיווח: רונאלדו מחרים את ליגת האומות, עורכי דינו פרסמו הודעה

כריסטיאנו רונאלדו במדי פורטוגל
כריסטיאנו רונאלדו במדי פורטוגל | Gettyimages

טנקרדי פאלמרי דיווח שהכוכב לא אהב שאופ"א לא בחרה בו לשחקן השנה ומשוכנע שריאל עומדת מאחורי הדברים כנקמה על כך שעזב. וגם: התמונות שפורסמו שעות לאחר האונס בו הוא חשוד ותגובת פרקליטיו: "המסמכים פוברקו"

(גודל טקסט)
זו אולי התקופה הקשה בקריירה הארוכה של כריסטיאנו רונאלדו, אולי בחייו. במהלך השבועות האחרונים רודפות אותו מדי יום מדי יום ההאשמות והחשדות נגדו על כך שאנס לכאורה את הדוגמנית האמריקאית קתרין מאיורגה, כאשר לפי הדיווחים, במידה שיימצא אשם באונס הוא עלול להכינס לכלא לעשר שנות מאסר. במקביל, גם בכדורגל נקשרו פרסומים שליליים בשמו של הכוכב הפורטוגלי, כשהעיתונאי האיטלקי טנקרדי פאלמרי דיווח ב"טוטומרקאטו ווב" ש-CR7 החליט להחרים את מפעל ליגת האומות בגלל שאופ"א לא בחרה בו ל"שחקן העונה".


לפי הכתבה, סבור רונאלדו שגם אופ"א וגם פיפ"א (שהעניקה לאחרונה את פרס "דה בסט") לא בחרו בו בכוונה ל"שחקן השנה" שלהן בגלל קמפיין שניהלה נגדו ריאל מדריד כנקמה על כך שעזב את הקבוצה בקיץ האחרון. הכוכב סבור שלקבוצתו לשעבר יש כוח רב בשני הארגונים האלה, כשבנוסף הוא טוען שהכרטיס האדום המפוקפק שספג נגד ולנסיה בניצחון 0:2 של יובנטוס בליגת האלופות תוכנן מראש גם הוא במסגרת הנקמה. לפני כן, רונאלדו מעולם לא ספג אדום בליגת האלופות.


לכן, נטען ב"טוטומרקאטו", הגיע רונאלדו לסיכום עם ההתאחדות הפורטוגלית על כך שיחרים את המפעל החדש של אופ"א, שהוא אחד הפרוייקטים החשובים ביותר של נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. כוכב יובנטוס לא רוצה לתרום להצלחת המפעל ולכן לא משחק בו כבר מחזור שני ברציפות בטענה שהוא צריך להתרכז בהתאקלמות שלו באיטליה, דבר שנשמע מעט מגוחך. "הוא יודע שבאירופה הוא הכוכב הגדול ביותר בגלל שליאו מסי לא משחק בטורניר, ולכן החליט לנקום באופ"א", כתב פאלמרי.



רונאלדו. לא יחזור למדים הלאומיים בעתיד הקרוב? (Gettyimages)


הערב עורכי דינו של הפורטוגלי מסרו הודעה שפורסמה ב"אינדיפנדנט": "כריסטיאנו רונאלדו מכחיש בתוקף את כל ההאשמות נגדו. המסמכים שמכילים לכאורה את הצהרותיו של מר רונאלדו והוצגו בתקשורת הם המצאות טהורות. בשנת 2015 הותקפו עשרות גופי תקשורת (כולל משרדי עורכי דין) בחלקים שונים של אירופה ונתוניהם האלקטרוניים נגנבו על ידי האקר שמכר את המידע הזה ופרסומם בתקשורת הסתיים בצורה בלתי אחראית. פורסמו חלק מהמסמכים הגנובים, שחלקים משמעותיים מהם השתנו ו/או מפוברקים לחלוטין, ושוב, למען הסר ספק, עמדתו של כריסטיאנו רונאלדו הייתה תמיד ותמשיך להיות כי מה שקרה בשנת 2009 בלאס וגאס היה בהסכמה".



בתוך כך, ה"סאן" פרסם שלל תמונות של רונאלדו בהן הוא נראה נופש, שותה משקאות חריפים ומבלה שעות ספורות לאחר האונס בו הוא חשוד. הצילומים נחשפו על ידי בית המלון בו היה הכוכב ב"פאלמאס פלייס" ב-13 ביוני 2009. נחשף גם סרט ובו נראה CR7 מתרענן בבריכה. 

Footage has emerged of Ronaldo just hours after allegedly raping model at hotel https://t.co/Bn7ZOTWDGRpic.twitter.com/vJTjc0oaDS

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) 10 באוקטובר 2018

Cristiano Ronaldo 'to claim Real Madrid PRESSURED him into signing a ‘hush-money' deal with woman who claims he raped her'https://t.co/ohGoLIdnGcpic.twitter.com/teRjuk5R2x

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) 10 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי