קוקורין פרץ בבכי והתחנן, אך נשלח בתור התחלה למאסר

אלכסנדר קוקורין
אלכסנדר קוקורין | AFP

חלוץ זניט ונבחרת רוסיה הכה ביחד עם פאבל ממאייב מקרסנודאר עובד במשרד הכלכלה הרוסי, השניים יישארו במעצר במשך חודשיים ובסיומו עלולים לספוג מאסר בפועל עד שבע שנים: "אני מתבייש", טען בדיון. צפו באירוע

(גודל טקסט)
אולי זה נשמע לכם הזוי, אבל זה המצב: חלוץ נבחרת רוסיה וזניט סט. פטרסבורג, אנדריי קוקורין, ירצה מאסר של חודשיים בפועל בתור התחלה, כשאליו הצטרף פאבל ממאייב, שחקן קרסנודאר המשתייך גם הוא לסגל נבחרת רוסיה, לאחר שהשניים הואשמו ב"חוליגניזם" – עונש שהמקסימום שלו ברוסיה עומד על שבע שנים.


השניים תועדו על ידי מצלמות אבטחה של מסעדה במוסקבה כשהם מכים עובד ציבור, נציג ממשרד הכלכלה, ועל כן נעצרו ובימים האחרונים תוחקרו. גם אחיו של קוקורין היה מעורב והערב (חמישי) נערך דיונם של השלושה ובית המשפט ברוסיה פסק על הארכת מעצרם עד ה-8 בדצמבר, כמעט חודשיים ימים והעונש כאמור עוד עשוי לגדול בדצמבר.


בבית המשפט פרץ קוקורין בבכי וטען :"אני מתבייש. אכזבתי את ההורים שלי ואת המועדון ואני מבקש להתנצל. אעשה את הכל כדי לכפר על מעשיי, אל תמנעו את החופש שלי". בית המשפט, כאמור, לא התחשב בו ובקריירה המצליחה שלו. גם ממאייב באחד הדיונים אמר דברים דומים וטען שכניסתו לכלא עלולה להוביל לסיום הקריירה, אולם גם הוא יישאר במעצר לכל הפחות בחודשיים הקרובים.

Russians football players Alexander Kokorin(Zenit) and Pavel Mamaev(Krasnodar) attacked a visitor of cafe on monday. Today Alexander Kokorin was being taken away to a pre-trial detention center until 8December. In December,prosecutors will demand punishment up to 7years in prison pic.twitter.com/SLjfnxvzVt

— Casual Ultra (@thecasualultra) October 11, 2018



קוקורין בבית המשפט. יישאר במעצר לפחות עד ה-8.12.2018 (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי