סנטוס: "גם הנבחרת הטובה בעולם לא יכולה לוותר על רונאלדו"

פורטוגל
פורטוגל | AFP

למרות שפורטוגל הסתדרה בפולין ללא הכוכב וניצחה 2:3, המאמן ישמח לראות אותו חוזר: "לא חושב שתהיה בעיה לשלב אותו". אנדרה סילבה: "לא חושב שנולדתי מחדש". בונייק המליץ לפיאטק הלוהט להישאר בגנואה

(גודל טקסט)
פורטוגל מסתדרת בינתיים גם בלי כריסטיאנו רונאלדו וגברה אתמול (חמישי) בחוז'וב 2:3 על פולין בליגת האומות וקלקלה שתי חגיגות לפולנים: המשחק המאה של רוברט לבנדובסקי ושער הבכורה של קשישטוף פיאטק במשחקו השני בנבחרת. אנדרה סילבה וברנרדו סילבה הראו שיש עתיד מבטיח לאלופת אירופה, אבל המאמן פרננדו סנטוס לא שכח את כוכב יובנטוס.


סנטוס אמר בסיום: "שיחקנו טוב בלי רונאלדו, אבל רונאלדו הוא תמיד רונאלדו וגם הנבחרת הכי טובה בעולם לא יכולה להרשות לעצמה לשחק בלי השחקן הכי טוב בעולם. נכון ששיחקנו עם שני חלוצים, אבל אני לא חושב שתהיה בעיה לשלב את רונאלדו מבלי לאבד את החדות של הנבחרת כי הוא משחק יותר כקיצוני שמאלי וייתן לנו יותר הזדמנויות כשיחזור לשחק".


"היו כמה רגעים שלא אהבתי, אבל הוצאנו את פולין מהמשחק", אמר המאמן על המשחק נבחרתו. "בהתקפה שיחקנו הרבה על אגף ימין. שלטנו במשחק. סבלנו בהתחלה כשפיאטק כבש את הראשון, פולין הגנה טוב ויצאה למתפרצות. שמח שכבשנו והפכנו את התוצאה, אבל 13 הדקות האחרונות היו קצת מעצבנות אחרי שפולין צימקה. רנאטו סאנצ'ס וברונו החמיצו שערים בטוחים, אחרת הניצחון היה גבוה יותר".


כובש השער השלישי לפורטוגל ברנרדו סילבה אמר: "בואו נחכה לתוצאת המשחק בין פולין ואיטליה ואם יהיה תיקו, נדע אם אנחנו בדרך לזכות בראשות הבית". רובן נבס שבישל את ה-1:2 שהיה עצמי של קמיל גליק אמר: "ניסינו להחזיק הרבה בכדור כי ידענו שפולין מסוכנת בכדורי הגובה ובעימותים פיזיים". אנדרה סילבה,שכמו פאקו אלקסר התניע את הקריירה מחדש העונה כשהושאל לסביליה אחרי עונה מאכזבת במילאן כבש כבר שבעה שערים בקבוצה האנדלוסית ושניים בנבחרת, כולל שער ניצחון ב-0:1 על איטליה וגם אתמול נגד פולין. "לא חושב שנולדתי מחדש", אמר החלוץ. "אני ממשיך לעבוד קשה כמו פעם ועכשיו זה פשוט הולך יותר ויש לי מזל שיש לי המון חברים שעוזרים לי בנבחרת ובקבוצה".


ℹ️ Make that 7 goals in his last 6 competitive away matches!

André Silva #NationsLeaguepic.twitter.com/bao20z7mjC

— UEFA Nations League (@UEFAEURO) 11 באוקטובר 2018

בתוך כך, נשיא ההתאחדות הפולנית זבגנייב בונייק אמר לפיאטק, החלוץ הלוהט של הנבחרת שכבש 14 שערים מתחילת העונה בכל המסגרות, להישאר בגנואה. "אסור לו לעזוב בשום אופן בינואר ואם ישאל אותי, הייתי מייעץ לו להישאר לפחות שנתיים בגנואה", אמר מי שהיה בעבר אחד מכוכבי יובנטוס.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי