דאגה בליברפול מפציעתו של סלאח: "כנראה סובל ממתיחה"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

הכוכב המצרי נפגע במהלך ה-1:4 על סווזילנד, עוזר המאמן טען: "לא נראה רציני, אבל נערוך לו בדיקות נוספות כדי להבין את גודל הנזק". עוד לפני שנטש את כר הדשא הבקיע היישר מנקודת הקרן, שער שלא כדאי לכם לפספס

(גודל טקסט)
מוחמד סלאח שכבש רק שלושה שערים העונה ב-11 משחקים בליברפול, הבקיע אתמול (שישי) היישר מנקודת הקרן בניצחון מצרים במוקדמות אליפות אפריקה 1:4 על סווזילנד, אבל בליברפול מודאגים מכך שהוא ירד מכר הדשא בדקת הסיום עם פציעה כנראה בשריר הירך. השער שכבש היה מרהיב, אבל כעת לא ברור מתי יוכל לחזור לשחק והאם מדובר בפציעה רצינית.


סלאח נטש את המגרש על אף שמצרים כבר ביצעה את כל חלושת חילופיה ובסיום עוזר המאמן האני ראמזי הרגיע את ליברפול כשאמר: "זה נראה יותר כמתיחה של השריר, לא נגרם לו נזק רציני. נערוך לו בדיקות נוספות כדי להבין את גודל הנזק". אוהדי ליברפול מקווים כעת שסלאח לא ישותף במשחק מול סווזילנד בחוץ ושישוב להם בריא ושלם.


העיתון "ליברפול אקו" ציין שבזכות השער מהקרן קטע סלאח ארבעה משחקים בהם לא כבש – מול צ'לסי פעמיים, נאפולי ומנצ'סטר סיטי. הוא הבקיע לראשונה מאז ה-22 בספטמבר, אז כבש בניצחון 0:3 על סאות'המפטון.


Salah Goal for Egypt pic.twitter.com/f1xMgB7XoF

— NL7 (@nlotun7) October 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי