ראשון בליגת האומות: איטליה יכולה להסתבך קשות בפולין

איטליה סופגת מול אוקראינה
איטליה סופגת מול אוקראינה | AFP

רוברטו מנצ'יני מחפש ניצחון ראשון בידיעה שמעידה תשאיר את נבחרתו במקום האחרון והחשש מירידה לדרג השני יהיה ממשי, אולם לא יבצע מהפכה בהרכב (21:45 בספורטHD4). עוד מחר: רוסיה מול טורקיה, סרביה ברומניה

(גודל טקסט)

משחקי ליגת האומות יימשכו גם מחר (ראשון), למעשה משחקי המחזור השלישי (או הרביעי עבור חלק מהנבחרות) ייצאו לדרך ובמוקד איטליה תחפש ניצחון ראשון במפעל במשחק לא קל בחוץ נגד פולין – שמצדה מחפשת את עצמה אחרי המונדיאל גרוע.

דרג 1, בית 3
פולין – איטליה (21:45, שידור ישיר בספורט4)
רוברטו מנצ'יני לא מתכוון לעשות שינויים גדולים בהרכב אחרי 1:1 במשחק ידידות נגד אוקראינה ביום רביעי. הוא כנראה יבצע רק שניים בתקווה לניצחון ראשון מאז מונה, כשאיטליה למעשה כבר במשך שנה ללא ניצחון במשחק רשמי. ה"סקוודרה אזורה" בשפל חסר תקדים, הנבחרת מדורגת אחרונה בבית של ליגת האומות אחרי 1:1 מול פולין במשחק הראשון והפסד 1:0 לפורטוגל. הפורטוגלים כבר צברו 6 נקודות בבית הם מועמדים למקום ראשון.

למעשה, בשל התוצאות עד כה, המשחק מוגדר כמלחמה על הימנעות מהמקום אחרון וירידה לדרג 2. השינויים היחידים האפשריים הם הכללתו של דויניקו קרישיטו מגנואה שיחליף את כריסטיאנו בירגי כמגן שמאלי ולורנצו פלגריני מרומא, שנמצא בכושר מצוין, עשוי להחליף את ניקולו בארלה מקליארי בקישור. מנצ'יני ימשיך לשחק ללא חלוץ מרכזי, כך שפדריקו ברנרדסקי, לורנצו אינסינייה ופדריקו קייזה ימשיכו בחלק הקדמי.


ברנרדסקי זוכה למחמאות מול אוקראינה. יכולת האזורי לא הייתה מזהירה (AFP)

בפולין יש ויכוח בין הפרשנים האם יז'י בז'צ'ק נהג בחוכמה כשעלה עם שני חלוצים נגד פורטוגל בהפסד 3:2 בחוז'וב והאם רוברט לבנדובסקי יכול לשחקן לצידו של כז'ישטוף פיאטק. במשחק הקודם זה עבד לא רע, פיאטק כבש שער מוקדם ולבנדובסקי בישל את השער השני, אבל השאלה אם מול איטליה זה יעבוד. עבור הפולנים זה כמו חצי דרבי נגד איטליה – בסגל של פולין יש שמונה שחקנים המשחקים בסרייה A.

דרג 2, בית 2
רוסיה – טורקיה (21:45)
ראש בראש על המקום הראשון בבית, אחרי רוסיה לקחה 4 מ-6 נקודות אפשריות, אבל איכזבה במשחק הביתי מול שבדיה (0:0) ביום חמישי. טורקיה לעומת זאת התאוששה מהפסד ביתי לרוסיה (2:1) כניצחה את שבדיה בחוץ 3:2.

דרג 3, בית 4
רומניה – סרביה (16:00), ליטא – מונטנגרו (21:45). ניצחון של סרביה ברומניה יקרב אותה מאוד לזכייה במקום הראשון ועלייה לדרג השני.


אלכסנדר מיטרוביץ'. ייקח את סרביה לדרג השני? (Gettyimages)

דרג 4, בית 3
אזרבייג'ן – מלטה (19:00), איי פארו – קוסובו (19:00).


דרג 4, בית 1

גיאורגיה – אנדורה (19:00), לטביה – קזחסטן (19:00)

דרג 4, בית 4
ארמניה – גיברלטר (19:00), מקדוניה – ליכטנשטיין (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי