תמאש הותקף וטען: "גם כך ציפו שנפסיד. זה לא אדום"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | אתר רשמי

בלם הפועל חיפה ייצג את רומניה לאחר למעלה משלוש שנים, אך הורחק ב-0:0 מול סרביה וגרם לפנדל שלמזלו טאדיץ' החמיץ. בסיום השיב לביקורות ("הוא משחק בליגה ברמה נמוכה ורואים את זה"): "המחצית הארוכה בחיי"

(גודל טקסט)
גבריאל תמאש לא זכה מעל שלוש שנים לייצג את נבחרת רומניה, שבשנה האחרונה נמצאת בעיצומו של מומנטום מצוין ולא הפסידה כבר שמונה משחקים רצופים, אבל מצוקת בלמים ויכולת טובה בהפועל חיפה זיכו אותו בזימון מחודש ויוקרתי חזרה לנבחרת.


ביום חמישי האחרון בליטא הוא השלים 90 דקות בניצחון 1:2 על שטקוס וחבריו, אבל הערב (ראשון) ספג אדום ישיר על הרמת רגל בצורה מסוכנת בתוך הרחבה בדקה ה-44 ובמזל גדול עבורו לא גרם להפסד לראשונה מאז ה-3:0 להולנד בנובמבר 2017. דושאן טאדיץ' בעט את הפנדל לשמיים והנבחרות נפרדו ב-0:0, כך שסרביה שמרה על שתי נקודות יתרון בפסגת הבית ורומניה רשמה משחק רביעי במפעל ללא הפסד, אבל ניצחה פעם אחת וסיימה שלוש פעמים בתיקו.


ברומניה ביקרו את יכולתו של תמאש הוותיק (יחגוג 35 בעוד חודש) ובסיום הוא תקף בחזרה: "זה צריך היה להיות כרטיס צהוב. המחצית השנייה הייתה הארוכה בחיי, ישבתי בחדר ההלבשה וחשבתי. צריך להמשיך קדימה, אלה החיים".


על חזרתו לנבחרת אמר: "זו הייתה חוויה טובה ונהניתי המון. בעיקר אני שמח שלא הפסדנו. אני נשאר עם הראש מורם וכך תמיד אהיה. זה לא היה מכוון, לא ניסיתי לבצע עבירה, אף אחד לא רוצה לספוג אדום. אני רוצה לברך את החברים שהחזיקו מעמד בלעדיי ונתנו את הכל. גם ככה כולם חשבו שנפסיד, אבל במקום זה הצלחנו לצבור נקודה. שמח שעשינו את זה ב-10 שחקנים ואנחנו עדיין יכולים לסיים ראשונים".

תמאש "מכר" שוב? pic.twitter.com/9JkfC4ip7Z

— bobby6killer (@bob6kill) October 14, 2018

חברו לנבחרת ולמרכז ההגנה, הבלם כריסטיאן ספונארו נשאל על הרחקת תמאש ואמר: "אני לא יודע אם זו עבירה שמגיע עליה כרטיס אדום, לא ראיתי אותה, אבל ראיתי תמונה וזה נראה שהוא לא נגע בו". המאמן קוסמין קונטרה הוסיף: "שוחחתי עם גבי והוא הושפע מכך. הוא רצה להשיג את הכדור והשחקן הסרבי היה חכם יותר כששם את הראש. זה כנראה פנדל, אבל אולי ההרחקה מוגזמת".


מי שתקף את תמאש כפרשן השידור ברומניה היה בוגדן סטלאה, שוער העבר שטען: "רואים שתמאש משחק בישראל. צריך לשחק בליגה טובה כדי לשמור על קצב גבוה ולשחק ברמות האלה בלי לטעות. כשאתה מגיע לגיל שלו זה קשה לעשות דברים באופן טבעי כבעבר. זה שחקן שהציפיות ממנו גבוהות ואולי הוא רצה לעשות דברים גדולים, אבל אפשר לראות את הטעויות שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי