ביראגי הקדיש את השער לאסטורי. מנצ'יני: "אני לא קוסם"

כריסטיאנו ביראגי
כריסטיאנו ביראגי | Gettyimages

המגן שכבש את שער הניצחון ב-0:1 של איטליה על פולין הקדיש אותו לבלם שהלך לעולמו במארס האחרון: "הוא חלק ממני, בעזרתו הגעתי לנבחרת". המאמן ביקש סבלנות מהאוהדים: "יכולים להשתפר, אבל זקוקים לזמן"

(גודל טקסט)
אחרי חמישה משחקים בהם לא הצליחה לעשות זאת, איטליה סוף סוף השיגה ניצחון רשמי ראשון בעידן המאמן רוברטו מנצ'יני, לאחר שגברה אמש (ראשון) 0:1 על פולין משער מאוחר של כריסטיאנו ביראגי בדקה ה-92. כעת לסקוואדרה אזורה יש עדיין סיכוי, גם אם קלוש, לסיים ראשונה בבית אם פורטוגל תפסיד לה ואז תארח את פולין למשחק מכריע. "סוף סוף הנבחרת משכנעת וגם מנצחת", נכתב בכותרת ב"גאזטה דלו ספורט". הפולנים לעומת זאת בהלם מההפסד שהוריד אותם לדרג השני בליגת האומות והמשיך את ההתדרדרות אחרי המונדיאל המאכזב.


"אני לא קוסם. צריך לתת לנו זמן", אמר מנצ'יני בסיומו של המשחק הדרמטי וביקש מאוהדי איטליה להתאזר בסבלנות לגבי היכולת. "הגיעו לנו שלוש הנקודות כי שלטנו במשחק. היינו צריכים לכבוש לפני כן. אם המשחק היה מסתיים בתיקו מאופס זה לא היה הוגן. כל הבחורים נתנו את המקסימום. ידענו שזה ייקח זמן, אבל זה ניצחון גדול. אנחנו יכולים להשתפר, אבל זקוקים לזמן. זה הכדורגל. הבקענו לפתע שער ממש בשניות הסיום וזה היה יכול להסתיים בתיקו אפס".


ביראגי ריגש כשהקדיש את שער הניצחון שכבש למי שהיה חברו בפיורנטינה, דוידה אסטורי, שמת מדום לב במארס האחרון: "תודות לאסטורי אני כאן בנבחרת. הוא חלק ממני כמו שהוא חלק מכל שחקני פיורנטינה ומכל מי ששיחק לצידו בעבר. הוא עשה רושם עצום על כל מי שהכיר אותו ולימד אותי המון, כך שבעזרתו הגעתי לנבחרת", אמר לרדיו "ראי" האיטלקי. זו הייתה ההופעה השלישית בלבד במדים הלאומיים של המגן השמאלי של פיורנטינה, שכבש שער בכורה. "אני לא משהו במשחק הראש. חיכיתי לכדור וכבשתי. היה נדמה שהמשחק יהיה כמו מול אוקראינה. הדקות עברו ולא כבשנו ולכן זה ניצחון חשוב מאוד. בסיום כבר היינו עצבניים כי אפשר להפסיד בקלות משחק כזה".


בפולין מאוכזבים מהנבחרת והמאמן יז'י בז'צ'ק, שחקן מכבי חיפה לשעבר. ב"פשגלונד ספורטובי" נכתב: "אם וויטק שצ'סני היה השחקן הכי בולט בנבחרת ולמשך זמן ארוך, אנחנו יודעים שיש בעיה קשה בנבחרת. המאמן הפך את הנבחרת לזירת ניסויים ופתח את המשחק בלי שחקני כנף, שבעבר היו החלק החזק של נבחרת פולין. ככה אי אפשר להמשיך".


Ecco la prima pagina della Gazzetta di oggi
⚽ Questa è Italia!
⚽ Pep fra Carletto e Arrigo: "Io in Serie A, perché no?"
Pellegrini: "A Tokyo non farò la turista"
Forza azzurre, schiacciate il Giappone! pic.twitter.com/6gxy1eJZdi

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 15 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי