אחרי שכבש צמד, בולט נדרש לעבור בדיקת סמים

יוסיין בולט
יוסיין בולט | AFP

הג'מייקני בן ה-32 מנסה להשיג חוזה בסנטרל קואסט מרינרס האוסטרלית, אבל לאחר שהבקיע לראשונה במשחק אימון חיכתה לו הפתעה: "שאלתי מדוע בודקים אותי, אני אפילו לא כדורגלן מקצוען", סיפר לעוקביו באינסטגרם

(גודל טקסט)
יוסיין בולט כבש בסוף השבוע את שני שעריו הראשונים בקריירה ככדורגלן, אבל מתברר שעם ההצלחה מגיעות גם צרות. האדם שהרוויח ביושר את הטייל "האדם המהיר ביותר בעולם", שעשה הסבה מריצה לכדורגל, התבקש לעבור בדיקת סמים לאחר ניצחון קבוצתו סנטרל קואסט מרינרס האוסטרלית.


האצן לשעבר והכדורגלן הטרי הופתע מאוד שחיכתה לו בדיקת סמים מטעם ההתאחדות האוסטרלית ושיתף בכך את עוקביו באינסטגרם: "אז חברים, פרשתי מהאתלטיקה כדי להפוך לכדורגלן ותראו את זה. אני הולך לעבור בדיקת סמים?! אני אפילו לא כדורגלן מקצועי. ברצינות".


כידוע בולט טרם חתם על חוזה מקצועני, בימים אלו מנסה להרשים את ראשי הקבוצה האוסטרלית ועל כך אמר: "שאלתי מדוע עורכים לי בדיקת סמים אם אפילו לא חתמתי על חוזה, אמרו לי שאני אתלט על ולכן אני צריך להיבדק".


הג'מייקני בן ה-32, זוכה שמונה מדליות זהב במשחקים האולימפיים ומחזיק שיאי העולם ב-100 וב-200 מטרים, הבקיע צמד במשחק הכנה ומקווה לזכות לחוזה מקצועני ראשון בעתיד הקרוב.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dreams become Reality through hard work. @ccmariners

A post shared by Usain St.Leo Bolt (@usainbolt) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי