צפו בתקציר: ברזיל ניצחה את ארגנטינה משער בדקה ה-93

ניימאר
ניימאר | האתר הרשמי

שתי המעצמות נפגשו בפעם ה-109 והבלם עשה את ההבדל עמוק בתוך תוספת הזמן בנגיחה מקרוב לאחר בישול של ניימאר לעיני אצטדיון מפוצץ בסעודיה. חסרונו של מסי הורגש אצל האלבסילסטה. בלגיה והולנד נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

שתי המעצמות נפגשו הערב (שלישי) לקלאסיקו ה-109, הפעם במשחק הכנה בסעודיה ולא סיפקו כדורגל גדול, אך לפחות הייתה דרמה כשנגיחה של מירנדה בדקה ה-93 סידרה לברזיל ניצחון יקר על היריבה המרה ארגנטינה אחרי הרמה מצוינת של ניימאר.


ברזיל פתחה עם כל התותחים הכבדים ורביעייה התקפית שכללה את ניימאר, ז'סוס, פירמינו וקוטיניו והייתה עדיפה בשלבים רבים, אך לא הצליחה להכניע את סרחיו רומרו. ארגנטינה, ללא ליאו מסי שלקח הפסקה מהנבחרת, קיוותה שפאולו דיבאלה ומאורו איקרדי יצליח להשכיח את חסרונו של הפרעוש, אך הכוכבים של יובנטוס ואינטר לא לקחו את ההזדמנות והתמקדו בעיקר בעבודת הגנה.


המצב המסוכן ביותר הגיע בדקה ה-28 כשאוטאמנדי חילוץ מקו השער ניסיון של מירנדה. המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש כשהסלסאו היו קצת יותר טובים ואיכותיים מהאלביסלסטה. בדקה ה-93, רגע לפני דו קרב הפנדלים, כדור קרן מעולה של ניימאר מצא את ראשו של מירנדה שניצל את העובדה שרומרו נתקע על הקו והכריע את המשחק.



Argentina 0-1 Brazil FT:

90+3':⚽️ Miranda

Brazil beat their historic rivals thanks to an injury time header from Miranda. pic.twitter.com/iQMxvGcq43

— Squawka News (@SquawkaNews) October 16, 2018


יפן – אורוגוואי: 3:4
נראה שיפן ודרום קוריאה הן מדינות שאינן מעירות פנים לנבחרת אורוגוואי. הפעם האחרונה שהסלסטה ביקרו בשתי המדינות הייתה במונדיאל 2002, אז הודחו כבר בשלב הבתים. עכשיו הם חזרו פעם נוספת למזרח ואחרי שהפסידו לדרום קוריאנים 2:1 ביום שישי האחרון, הגיעה תורה של יפן לנצח את התכולים 3:4 במשחק נהדר ורווי מצבים.


צמד של טאקומי מינאמינו (10 ,66) ושערים של ויוה אוסקו (36) וריטסו דואן (59) הכריעו את המשחק. מנגד, האורוגוואים הצליחו להשוות פעמיים את התוצאה משערים של גסטון פריירו (28) ואדינסון קבאני (57) אך לבסוף נכנעו במשחק מטורף, כשגם שער מצמק של ג'ונתן רודריגס לא הועיל.


משחקי הכנה נוספים

בלגיה – הולנד 1:1

דנמרק – אוסטריה 0:2

שבדיה – סלובקיה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי