גריזמן השתולל בהפסקה בחדר ההלבשה: "היו חילופי דברים, היה קשה"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

אלופת העולם נקלעה לפיגור מול גרמניה בליגת האומות, אבל צמד של הכוכב קבע 1:2 וקירב את הטריקולור לשלב הבא. המאמן דידייה דשאן: "כמו תמיד, כשאנחנו מתקשים אנחנו משנים דברים. סבלנו בחצי הראשון"

(גודל טקסט)
צרפת, אלופת העולם, בניגוד לנבחרות אחרות, לא סובלת מנפילת מתח גדולה מדי אחרי הזכייה בגביע העולמי. אתמול היא הפכה פיגור 1:0 מול גרמניה לניצחון 1:2 שקירב אותה לזכייה בראשות הבית בדרג א' וכמובן לחצי גמר הטורניר. אנטואן גריזמן ביסס את עצמו כמועמד ל"כדור הזהב" אחרי שכבש צמד והוכיח עד כמה הוא חשוב לנבחרת.


כותרת הל'אקיפ עסקה בחלוץ אתלטיקו מדריד כאשר נכתב: "תמיד מהמם", אבל גם דיברה על כך שצרפת ממשיכה ביכולת המדהימה שלה לדעת להגיב מול נבחרות אחרות שעוקצות אותה. "הוויטמין הכי טוב עבור נבחרת צרפת זה ניצחון בכל משחק", נכתב בנוסף. גריזמן היה קרן האור היחידה כמעט בנבחרת צרפת וקיבל ציון 8 בעיתון. הוגו לוריס היה ביכולת טובה עם ציון 7 והכי חלש היה פול פוגבה, שקיבל ציון 4 בלבד. יפה לראות שצרפת בלתי מנוצחת בארבעת המשחקים האחרונים בהם הייתה בפיגור.


דידיה דשאן
הודה: "נאלצנו לסבול. החלפתי את שיטת המשחק כי לא היינו קומפקטים מספיק. במחצית השנייה גרמניה סבלה יותר מאיתנו, אנחנו מצאנו את הכוח שיש לנו. הוגו לוריס שמר אותנו במשחק בשלוש הצלות ענקיות. הראינו שוב שיש לנו כוח קבוצתי. הגרמנים רצו מאוד לנצח ושיטת שלושת הבלמים שלהם הזיקה לנו מאוד. היינו צריכים להסתגל למהירות שלהם. כמו תמיד, כשיש לנו קשיים אנחנו משנים דברים".



דשאן ושחקני הטריקולור. השינוי שבוצע הוביל למהפך (AFP)


לפי הדיווחים הלילה, גריזמן כעס על חבריו במחצית בגלל היכולת והשתולל בחדר ההלבשה כדי להעיר את החברים. הוא גם בעט בדלתות, אבל המאמן דשאן טען: "הוא לא מאלה שסתם כועסים. הכעס שלו דוחף אותנו. הביחד שלנו הוא הכוח שלנו. אסור לנו לאבד אותו. במחצית השנייה חזרנו לשחק ברמה הכי גבוהה".


גריזמן הודה: "הייתה לנו מחצית ראשונה קשה. הם הורידו אותנו מהמסלול עם שלושת הבלמים שלהם. נאלצנו לדבר ולשנות כמה דברים במשחק שלנו. היו לנו חילופי דברים במחצית, אבל זה כי אנחנו נבחרת של אלופי עולם והשגנו את התואר כי עבדנו קשה זה עבור זה".



"זכינו בגביע העולם כי עבדנו קשה זה עבור זה" (AFP)


גם רפאל וראן דיבר על כך שצרפת סבלה: "אנחנו מהנבחרות שיודעות לסבול, אבל גם להגיב. כשאנחנו בפיגור הכי חשוב להישאר מאוחדים ולהראות את הכוח שלנו. אנחנו נבחרת תחרותית. אישית המשחקים האלה בליגת האומות הרבה יותר טובים לדעתי מסתם משחקי ידידות. אני אוהב את המסגרת הזאת כי צרפת היא נבחרת שתמיד רוצה להתחרות בכל מפעל".


פוגבה ידע לפרגן לגריזמן כאשר כתב עליו: "הוא אגדה".

Caption this légende… @equipedefrance#fiersdetrebleuspic.twitter.com/waDlZy3YMF

— Paul Pogba (@paulpogba) October 16, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי