ניימאר עקף את פלה. דיווח: "ברצלונה מוכנה להחזירו"

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב בישל למירנדה את שער הניצחון בתוספת הזמן בקלאסיקו על ארגנטינה והוא מעורב ב-100 שערים ב-94 משחקים, חלף על פני אגדת הכדורגל ועבר במספר ההופעות גם את קאקה. בספרד נטען: "לא בלתי אפשרי שישוב"

(גודל טקסט)

נכון שהיה זה משחק ראווה בערב הסעודית, אבל ברזיל ניצחה אתמול (שלישי) את היריבה הכה מושבעת ארגנטינה 0:1 ועוד משער בתוספת הזמן – והחיוך לא יורד לשחקני הסלסאו. ניימאר זכה להניף את גביע ה"סופר קלאסיקו" שהעניקו הסעודים למנצחת בטורניר המרובע שיזמו, כשבכלל סעודיה מאירה פניה לברזילאים שזכו בה גם בגביע הקונפדרציות 1997 עם רומאריו בהרכב.

מירנדה כבש את שער הניצחון ממש ה-93, אבל ניימאר הרשים כשנגע הכי הרבה בכדור, 103 פעמים, יצר חמש הזדמנויות לכיבוש שערים, זכה בשמונה עימותים והשלים שבעה דריבלים. לא רע לשחקן אולי הכי מושמץ בעולם. הוא בעט את הקרן שהביאה לשער והוא כעת מעורב ב-100 שערים של ברזיל בקריירה (59 שערים ו-41 בישולים). אגב, לניימאר היה ערב מרגש במיוחד: הוא רשם את הופעתו ה-94 במדים הלאומיים וחלף על פני פלה, כמו גם על פני קאקה וריבאליניו. קאפו עדיין מחזיק בשיא ההופעות של ברזיל עם 142 הופעות.

בתוך כך, "מונדו דפורטיבו" פרסם הבוקר כי ברצלונה שוקלת להחזיר אותו בקיץ הקרוב. "ניימאר, זה לא בלתי אפשרי", זו כותרת העיתון שבו גם נכתב כי בהנהלת ברצלונה חושבים על האופציה, למרות שהוא עזב בטריקת דלת ולמרות שמחירו יהיה גבוה מאוד, אבל שאם צוות האימון יבקש להשיבו אין בכוונת המועדון להתנגד. עוד לפי הדיווח, ניימאר ממשיך לרמוז לברצלונה שהוא רוצה לחזור. דבר כזה לא היה אפשרי עד לאחרונה, אבל היכולת החלשה של ברצלונה בליגה שינתה את הדעה בהנהלת המועדון. בנוסף נכתב כי יש שני תנאים לחזרת ניימאר, עוד לפני תג מחירו. הוא צריך להודות פומבית שטעה ברצון לעזוב ולהסיר את התביעה שלו לקבל את הבונוס שהובטח לאביו כשהאריך את חוזהו. כיום העניין נמצא בבית הדין לערעורי ספורט.


ברצלונה ממשיכה לעקוב אחרי הכוכב הגדול של ברזיל ושלה בעבר (AFP)

ובחזרה לברזיל. המאמן צ'יצ'ה היה מרוצה מהיכולת, למרות שנבחרתו כלל לא הרשמה בהתקפה ולא הגיעה למצבים ברורים לכיבוש. כבר נראה היה שהמשחק בדרך לתיקו ולפנדלים, אבל בלם אינטר הציל את המצב עבור הסלסאו. צ'יצ'ה אמר בסיום: "זה נכון שארגנטינה יצרה מצבי כיבוש וניסתה לנצח, אבל במשחק הקבוצתי היינו טובים יותר. השער הזה הגיע לנו. השער של מירנדה היה יכול להיכבש בדקה אחרת, אבל נכבש ממש בסיום".

מירנדה אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד שעזרתי לחברים שלי. לכבוש נגד ארגנטינה זה תמיד מרגש. אני מקדיש את השער הזה עבור משפחתי. היום לפני 16 שנה בדיוק פגשתי את אשתי, אז אני שולח לה ולילדים נשיקות. אני רוצה לחגוג איתם את השער".


מירנדה מכריע את הסופר קלאסיקו בדקה ה-93 (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי