קיארטנסון פורש מנבחרת איסלנד: "הגיע הזמן לדור הבא"

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | AFP

אקס הצהובים, שלא הסתיר את אכזבתו גם אחרי שנופה מסגל נבחרתו רגע לפני המונדיאל, הודיע על החלטתו בפוסט בחשבון האינסטגרם אחרי 19 הופעות ושני שערים במדים הלאומים: "נהנתי מכל רגע, תודה על הכל"

(גודל טקסט)
וידאר קיארטנסון, אקס מכבי תל אביב ששיחק בקריית שלום בשתי העונות האחרונות, הפתיע הבוקר (שבת) והודיע על פרישה מנבחרת איסלנד. קיארטנסון, שלא הסתיר את אכזבתו מהעובדה שלא נכלל בסגל נבחרתו למונדיאל האחרון למרות שהיה חלק מהסגל עד לרגע האחרון, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הודיע על החלטתו: "נהניתי מכל רגע עם הנבחרת אבל עכשיו זה הזמן לדור הבא. תודה על הכל".


קיארטנסון רשם בסך הכול 19 הופעות במדים הלאומיים וכבש שני שערים. במדי רוסטוב, אליה הגיע ברגע האחרון של סוף חלון ההעברות מהצהובים, רשם שלוש הופעות, רק אחת מהן בהרכב ועדיין לא כבש עבור קבוצתו הרוסית החדשה. קיארטנסון היה אחד החלוצים הדומיננטיים בזמן ששיחק בליגת העל והוא נחשב גם לרכש היקר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי כשנרכש ממאלמו תמורת 3.5 מיליון יורו וכבש 48 שערים ב-98 הופעות בכל המסגרות במדים הצהובים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loved every moment i had with the national team but now it's time to call it quit. Time for next generation! Thank u for everything ❤️

A post shared by vidarkjartans (@vidarkjartansson) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי