צפו בסרחיו ראמוס מאבד את העשתונות באימון ריאל מדריד

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

רק רשת: הקפטן של הבלאנקוס הגיב בצורה מביכה ותקף את רגילון הצעיר שנכנס בו במהלך משחקון. וגם: ביתו של בקהאם נפרץ, דולברג האריך חוזה, מוריניו חמק מעונש וארסן ונגר חוגג יום הולדת 69

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו חמק מעונש
מנצ'סטר יונייטד מפתיחת העונה נמצאת במשבר וגם כסאו של המנג'ר ז'וזה מוריניו התנדנד (יש שיגידו שעדיין מתנדנד), ומעמדו גורם לו לא אחת לייצר פרובוקציות שגם עולות לו בהעמדות לדין. עם זאת, על אירועי המשחק מול צ'לסי בשבת (2:2) הוא לא ייענש. ההתאחדות האנגלית החליטה שהעימות בתוספת הזמן לא מצדיק את ענישתו, אך מי שכן יספוג עונש הוא אחד מעוזריו של מאוריציו סארי בצ'לסי, מרקו יאני.


סרחיו ראמוס משתולל באימון ריאל מדריד
נראה שיש מי שלוקח את מצבה המקצועי הרעוע של ריאל מדריד קשה מאוד. סרחיו ראמוס, שמשחק ההגנה שלו נראה מעט מפוזר לאחרונה, מה שוודאי משפיע באופן ישיר על קבוצתו שמדשדשת בליגה הספרדית, נצפה היום (שני) באימון הקבוצה כשהוא כדור בועט בעוצמה בכוונה תחילה על סרחיו רגילון הצעיר, שבטעות פגע באפו של הבלם הוותיק. נראה שהעצבים החלו לתת את אותותיהם אצל אלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות. לא נעים.



While playing handball during training today, an over-excited Reguilon caught Sergio Ramos' nose with a flying shoulder. Not the behaviour you would expect to see from your captain and least of all towards a youngster pic.twitter.com/E8gE28AEwy

— Mootaz Chehade (@MHChehade) October 22, 2018


קאספר דולברג האריך את חוזהו באייאקס
הדני בן ה-21 קספר דולברג, הנחשב לעוד כישרון עולה תוצרת אייאקס, האריך את חוזהו באמסטרדם עד 2022. 



All smiles! #KasBoom2022pic.twitter.com/WST5dWA355

— AFC Ajax (@AFCAjax) October 22, 2018


יום הולדת שמח לארסן ונגר
ארסן ונגר, המנג'ר המיתולוגי של ארסנל במשך 22 שנה, חוגג יום הולדת 69. התותחנים לא שכחו לברך.


A certain Arsenal legend turns 69 years old today – and we'd like to say…

HAPPY BIRTHDAY, ARSÈNE WENGER ❤️ pic.twitter.com/Ug04KZesUP

— Arsenal FC (@Arsenal) October 22, 2018


ביתם של משפחת בקהאם נפרץ בעת שהיו בדרכם לאוסטרליה

והרי לכם חדשות שלא ציפיתם לשמוע הבוקר. העיתון מירור האנגלי מדווח היום (שני) כי שודדים ניסו לפרוץ לביתו של דיוויד בקהאם שממוקם במחוז אוקספורדשייר, שבדרום מזרח אנגליה. חבורת שודדים רעולי פנים ניסו לפרוץ לוילה היוקרתית ששוויה שישה מליון ליש"ט, בה מתגורת משפחת בקהאם בעיקר בסופי שבוע או בחופשים. באותה עת, הזוג והילדים היו בדרכם לאוסטרליה כך שלא היתה אפשרות שהם ייפגעו פיזית, אבל הידיעה שהם היו יכולים להיות בבית בשעת הפריצה הבהילה מאוד את המשפחה על פי הדיווחים. נראה כי שלושת השודדים ניסו לפרוץ מהחלון בקומה העליונה. אחד מהם היה מכוסה ברעלה והשני לבש חליפה שלמה מבלי שאפשר היה לזהותו.


סביב הבית ישנה שמירה של 24 שעות ביממה, אשר כוללת סיורים סביב הבית וכלבי שמירה. הבית קרוב ל"סוהו פרמהאוס", אזור אליו מגיעים בקביעות משפחות אצולה ואישים מפורסמים. לפי הדיווחים, בקהאם זועם על הפרצה והורה להגביר את השמירה על משפחתו. גם אשתו ויקטוריה נראתה מודאגת מהסיפור. הזוג נמצא כעת באוסטרליה כחלק מ"משחקי אינוויקטוס" – טורניר ספורט פאראלימפי רב- ענפי לחיילים ויוצאי צבא, רעיון אותו הגה הנסיך הארי, אליו הצטרפו משפחת בקהאם, שרצה לשקם את חייהם של החיילים שנפגעו במלחמות.



Tomorrow's front page: Beckhams in raid terror#tomorrowspaperstodayhttps://t.co/NtfiawkBoSpic.twitter.com/pL73RSjGQI

— Daily Mirror (@DailyMirror) 21 באוקטובר 2018


אבא ובן יתחרו בטורניר פוקר

באליפות אירופה בפוקר שמתקיימת בצ'כיה הגיע ליומו האחרון אחד הטורנירים האטרקטיביים ביותר בסבב – ה"מונסטר-סטאק". מתוך 666 שחקנים ששילמו דמי כניסה של €1,100 נותרו 14, וישחקו היום על צמיד הזהב ופרס של €134,407 למקום הראשון. המוביל כרגע הוא לואיס אנטוניו פריירה פיליו מברזיל, אבל איתו בטורניר נשאר גם לואיס פריירה אחר – במקרה, אבא שלו. האב והבן צפויים ליצור דינמיקה מעניינת בשולחן ויהיה מסקרן לראות כמה רחוק שניהם יגיעו. איתם בטורניר ימשיך גם תימור מרגולין, מקצוען ישראלי מוכר מרמלה שינסה להשלים שבוע חלומי עבור המשלחת הישראלית עם צמיד שלישי בכחול לבן ושני עבורו בקריירה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי