יוסיין בולט שוחרר מסנטרל קוסט מרינרס האוסטרלית

בולט
בולט | Gettyimages

אחרי שהצדדים לא הצליחו להגיע להבנות בסוגיות מסחריות, האצן הטוב בהיסטוריה סיים את דרכו בקבוצה מאוסטרליהL "מודה לכולם שקיבלו אותי יפה". יו"ר הקבוצה: "כולנו רצינו שזה יעבוד. נודה לו תמיד"

(גודל טקסט)
האצן הג'מייקני יוסיין בולט סיים רשמית את הפרק שלו בקריירת הכדורגלן בסנטרל קוסט מרינרס האוסטרלית, לאחר שהקבוצה הודיעה שלא הצליחה להגיע איתו להסכם על חוזה מקצועני. הוא התאמן במועדון חודשיים וכבש שני שערים במשחקי ידידות. בולט וסוכניו ניסו להגיע להבנות עם הנהלת הקבוצה בנוגע לעניינים מסחריים ופרסומות, אבל המו"מ פוצץ ולא הייתה הסכמה ודרכיהם נפרדו.


בולט, ששיחק לאחרונה במדי הקבוצה ב-12 באוקטובר, פרסם הודעה בה נאמר: "אני מודה לבעלים, ההנהלה, הצוות, השחקנים והאוהדים שנתנו לי הרגשה טובה וקיבלו אותי יפה בכל הזמן שהייתי בקבוצה והתאמנתי איתם". יו"ר הקבוצה שון מיליקמפ אמר שהדלת לא נסגרה סופית בפני בולט וייתכן ששיחזור בעתיד. "נישאר בקשר ואף פעם לא נאמר לעולם לא. "כולנו רצינו שזה יעבוד ואין ספק שכולם מאוסיין בולט ועד לשחקנים האמינו שזה אפשרי". אחרי פרישתו מריצה בולט התאמן בבורוסיה דורטמונד, מאמלודי סנדאונס בדרום אפריקה וסטרומגודסט הנורבגית.


סוכנו של בולט ריקי סימס אמר לפני חודש שהוא דחה שתי הצעות מקבוצות במלטה שרצו בו והיו לו עוד הצעות מקבוצות באירופה. גם מיליקמפ הודה שבולט הוא לא עוד כדורגלן והקבוצה שלו התפרסמה עקב העובדה שהוא שיחק והתאמן בה. "היינו כל הזמן בחדשות העולמיות ועל זה נודה לו תמיד". 

Here it is, @usainbolt, the footballer, scores his maiden Mariners goal. What a moment! Don't think limits! ⚡️ #SWSvCCM#CCMFC@FOXFOOTBALLpic.twitter.com/X7zrqmrYCZ

— Central Coast Mariners (@CCMariners) 12 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי