וויין רוני: "אם היה לנו מנג'רים זרים, היינו מגיעים רחוק יותר"

הארי קיין עם ווין רוני
הארי קיין עם וויין רוני | Gettyimages

מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים מתכונן למשחק החזרה שלו למדים הלאומים במשחק הראווה מול ארה"ב (22:00, ספורט4) והתייחס לסוגיית המאמנים הזרים בפרמיירליג: "הם משפרים שחקנים, לנבחרות אחרות יש יתרון עלינו"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה וודאי תקווה הערב (חמישי) לניצחון קרואטי במשחקה נגד ספרד (22:00, שידור ישיר בספורט4), מה שישאיר לה סיכוי לעלות לשלב הבא אם וכאשר תנצח את אותה קרואטיה במשחק בין הנבחרות ביום ראשון הקרוב. 

במקביל, תתמודד נבחרת שלושת האריות במשחק הכנהראווה נגד נבחרת ארצות הברית. עיקר תשומת הלב במפגש הזה תופנה אל מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, וויין רוני, שכפי שכבר פורסם, חזר לסגל של גארת' סאות'גייט לקראת ההשתתפות במשחק החגיגי מול נבחרת ארצות הברית שיהיה בוומבלי ומטרתו איסוף כסף לטובת פעילות צדקה לטובת ילדים נזקקים מאוכלוסיות מוחלשות שהשחקן מארגן. 

בראיון שערך עם רשת סקיי הבריטית, סיפר רוני על ההתרגשות לחזור למדים הלאומים, תקופתו בנבחרת האנגלית ועל השפעת המנג'רים הזרים על הנבחרת.

תחילה, התייחס לתקופתו במדים הלאומים בעשור הקודם שכללה דור זהב עם שחקנים כמו פראנק למפארד, סטיבן ג'רארד דיוויד בקהאם ואחרים: "באמת הייתה נבחרת גדולה של שחקנים מוכשרים. אולי אם היה לנו את אותם שחקנים בעידן הנוכחי, בו יכולות האימון יותר מתקדמות, אולי היינו מגיעים רחוק יותר".

רוני התייחס למאמנים הזרים ששולטים כיום בקבוצות הבכירות בפרמיירליג: "אני יודע שיש ויכוח גדול על זה שיש מנג'רים זרים רבים בליגה, אך מה שהם עושים עבור שחקנים כמו ראחים סטרלינג, קייל ווקר ואחרים הוא פשוט נהדר, הם מעניקים להם כלים כיצד לשחק את המשחק נכון ומשפרים אותם". 


קלופ. מה שחסר לנבחרת אנגליה? (AFP)

רוני הוסיף: "אני מסתכל על הנבחרת האיטלקית שזכתה בגביע העולם ב-2006 ואני לא חושב שהם היו איכותיים כמו שאר הקבוצות בטורניר, פשוט הם ידעו מה לעשות טקטית ואיך לעמוד, אני חושב שבהקשר הזה אנחנו צעד מאחורי הנבחרות המובילות האחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי