בונוצ'י כעס על שריקות הבוז נגדו: "חבורה של מטומטים"

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | AFP

נבחרת איטליה משדרת אופטימיות זהירה למרות התיקו 0:0 המאכזב מול פורטוגל שהותיר אותה במקום השני בביתה. קפטן מילאן בעונה שעברה חזר לסן סירו והתקבל בבוז רב על ידי אוהדי הרוסונרי

(גודל טקסט)

פורטוגל עשתה אתמול (שבת) את שלה ועלתה לשלב הפלייאוף של ליגת האומות, אבל איטליה קיבלה איתות נוסף על חולשתו של דור הכדורגלנים הנוכחי אחרי ה-0:0 בסן סירו. איטליה כבר סיימה את משחקיה בבית ותדורג במקום השני ולא תיפול לדרג ב' אחרי שפולין בכל מקרה תסיים אחרונה, אבל יש הרגשה באיטליה שעד כה רוברטו מנצ'יני לא הצליח לשנות את הפנים של ה"סקוודרה אזורה" שלא העפילה למונדיאל ויצטרך לעבוד קשה לעלות ליורו 2020 מהמוקדמות הרגילות.

בעיתון "גאזטה דלו ספורט" סיכמו זאת כך: "איטליה נמצאת איטליה משחק טוב, אבל מה עם השערים?". עוד נכתב בעיתון: "שנה אחרי הכישלון מול שבדיה בסן סירו עדיין טאבו מבחינת ההצלחה, אבל הנבחרת הראתה לפחות התקדמות כלשהי.

למרות זאת מנצ'יני טען בסיום המשחק שהתיקו המאופס הוא צעד קדימה עבור איטליה מכיוון שהנבחרת שלטה ברב שלבי המשחק והיו לה הזדמנויות טובות לפחות במחצית הראשונה: "ברור לי שהדבר הכי חשוב בכדורגל הוא לכבוש שערים ואנחנו צריכים ללמוד לנצל טוב יותר את ההזדמנויות. שלטנו מול פורטוגל, אבל במחצית השנייה נחלשנו בגלל עייפות פיזית. ניסינו לשחק על תוצאה טובה וגם לתת ניסיון חשוב לצעירים שלנו".


רוברטו מנצ'יני נותן הזדמנות לשחקנים הצעירים (Gettyimages)

ג'יורג'יו קייליני שרשם את המשחק המאה בנבחרת אמר: "יש לנו את היסודות הטובים והבעיה של חוסר כיבוש תיפטר בקרוב. אנחנו עדיין מנסים להכיר זה את זה בנבחרת. יש לנו משחק ידידות נוסף נגד ארה"ב ביום שלישי ובחודש מרץ מתחילות המוקדמות הרשמיות של היורו, אבל בכל זאת יש לציין שלא זלזלנו לרגע בליגת האומות ורצינו להוציא תוצאה טובה".


ג'יורג'יו קייליני ערך את הופעתו המאה בנבחרת איטליה (Gettyimages)

אוהדי מילאן כנראה לא אהבו לראות את לאונרדו בונוצ'י חוזר לסן סירו ושרקו לו בוז. בונוצ'י לא נשאר חייב וכינה את האוהדים: "מטומטמים" כששמו הוקרא בהרכב נשרקו לו בוז וגם כמעט בכל רגע שנגע בכדור. הוא נשמע ונראה זועם על האוהדים: "תמיד יהיו כאן מטומטמים, אבל מה שחשוב לי שיש לי את התמיכה של חברי לנבחרת ושל המאמן. בקשר למשחק? אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. התיקו נגד פורטוגל מוכיח זאת. יצרנו במחצית ראשנה 2-3 הזדמנויות מצוינות ורק בחצי השני פורטוגל שינתה את הטקטיקה ויצרה את הלחץ של ברנרדו סילבה על מרקו וראטי וז'אורז'יניו שהצליח לשתק אותם".

מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס שמח לפרגן ליריבה: "איטליה התבררה כיריבה יותר חזקה ממה שחשבנו. הם גרמו לנו לסבול בעיקר בחצי הראשון. אם הייתי מחובר למכונת לחץ דם היו לי מדדים גבוהים למספר דקות". סנטוס התייחס בסיום גם לעובדה שכריסטיאנו רונאלדו לא שיחק אפילו דקה בליגת האומות וטען: "רונאלדו נשאר שחקן חשוב של הנבחרת. מספיק לקרוא את האיחולים שכתב היום לחברי הנבחרת. אנחנו לא מתכוונים לזלזל במשחק האחרון מול פולין למרות שאין לו משמעות. זה משחק עבור האוהדים שלנו ונרצה לשחק עבורם".


"איטליה חזקה ממה שחשבנו". פרננדו סנטוס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי