דיווח בקפריסין: רן בן שמעון יאריך חוזה בתור מאמן הנבחרת

רן בן שמעון
רן בן שמעון | צילום: AFP

ההתאחדות המקומית הביעה שביעות רצון מהמאמן הישראלי, על אף הכישלון בלהעפיל לשלב הבא בליגת האומות, וצפויה לתת לו את המפתחות גם לקמפיין מוקדמות היורו. מחר תסיים הנבחרת מהאי השכן את המפעל נגד נורבגיה בבית

(גודל טקסט)

בקפריסין דווח היום (ראשון) כי רן בן שמעון יקבל הארכת חוזה בהתאחדות הקפריסאית. הדיווח הגיע לאחר שיו"ר ההתאחדות ג'ורג' קומאס נפגש עם בן שמעון ושני הצדדים הביעו רצון להמשיך ביחד עד סיום קמפיין המוקדמות של היורו 2020. המאמן הישראלי מונה לתפקיד ביולי 2017 והדריך את קפריסין לקראת סיום מוקדמות מונדיאל 2018 ובקמפיין ליגת האומות. מחר הוא יסיים את הקמפיין בבית נגד נורבגיה.

בן שמעון הגיע לתפקיד המאמן כאשר בהתאחדות הקפריסאית ביקשו לראות אותו מוליך את הנבחרת לזכייה בבית של קפריסין בדרג השלישי, והוא לא ממש הצליח לעשות זאת. הוא מדורג שלישי בבית 3 בדרג ג' עם ניצחון בודד, שני תיקו ושני הפסדים, אבל בנבחרת נותנים לו גב. במהלך הפגישה סקרו שני הצדדים את היכולת של קפריסין בליגת האומות ואת העתיד שיהיה במוקדמות עצמן משם יהיה הרבה יותר קשה לעלות ליורו.

קפריסין הובילה במשחק הביתי האחרון שלה 0:1 על בולגריה, אבל ספגה שער שיוויון מרגיז מבחינתה משער בפנדל של ניקולאי דימיטרוב בדקה ה-89 והמשחק הסתיים ב-1:1. בהתאחדות מסרו שהם מצפים במשחק האחרון לניצחון שישאיר טעם טוב לנבחרת בקמפיין. הנורבגים, שמובילים כעת את הבית על פני בולגריה כשלשתי הנבחרות 10 נקודות כל אחת, יבואו עם המון מוטיבציה לנצח ולסיים ראשונים.


צפוי להמשיך בתפקידו. בן שמעון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי