פאריס סן ז'רמן מודאגת: אמבפה וניימאר ייבדקו היום

ניימאר פצוע ברזיל
ניימאר פצוע ברזיל | Gettyimages

שני הכוכבים נפצעו אתמול במדי נבחרותיהם וייבדקו היום, בתקווה שיהיו כשירים למשחק הקריטי בשבוע הבא בליגת האלופות נגד ליברפול. דשאן: "מאמין שאין קרע". ניימאר הרגיע באינסטגרם: "לא חושב שהפציעה רצינית"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
מתח גדול בפאריס סן ז'רמן לאחר ששני כוכביה, קיליאן אמבפה וניימאר, ירדו אתמול (שלישי) פצועים מכר הדשא במסגרת משחקי הידידות של נבחרותיהם, צרפת וברזיל. כל זאת בצל ההתמודדות החשובה בליגת האלופות מול ליברפול ברביעי הבא ב"פארק דה פראנס". ראשי המועדון קיבלו אישורים מהצוות הרפואי של שתי הנבחרות כי לא מדובר בפציעות משמעותיות, השניים ייבדקו היום. החשש בבירת צרפת רציני משום שהפסד ביתי מול האדומים שווה להדחה כבר בשלב הבתים של המפעל.


אמבפה נפצע בכתף במשחק הניצחון של צרפת על אורוגוואי 0:1 משער של אוליביה ז'ירו. המאמן דידייה דשאן טען אחרי המשחק כי אין מה לדאוג למצבו של הכוכב הצעיר, שיצא כבר בדקה ה-36 בעקבות נחיתה רעה על הכתף. השחקן נראה כאוב מאוד, אבל חזר לשבת על הספסל במחצית השניה. "הוא יעבור בדיקה, אבל לא חושב שיש מקום לדאגה. זה היה קצת הלם עבורו והוא חש כאב, אבל אני לא מאמין שיש קרע ובוודאי שלא פריקת כתף", אמר המאמן. בכל מקרה, החלוץ לא ייקח חלק במשחק הליגה בשבת נגד טולוז.


פ.ס.ז' גם תזיע בקשר למצבו של ניימאר, שמתח את המפשעה כבר בדקה השמינית והוחלף ברישרליסון שגם כבש את השער המכריע בניצחון ברזיל 0:1 על קמרון. חלוץ אברטון כבר עם תשעה שערים העונה (3 בנבחרת). ניימאר ירד בוכה מכר הדשא, אבל לאחר מכן רופא הסלסאו רודריגו לאסמר טען שהפציעה שלו לא חמורה: "ניימאר התלונן על כאב בצד הימני של המפשעה, אבל הפציעה לא נראית רצינית אחרי בדיקה ראשונית. הוא כמובן אמור לעבור בדיקות". ניימאר עצמו העלה פוסט באינסטגרם לפיו הפציעה אינה רצינית: " תודה לכל מי ששלח לי איחולי החלמה. לא חושב שהפציעה רצינית במיוחד".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fechamos o ano contentes pelo trabalho feito até aqui, esses últimos jogos foram importantes pra nos recuperarmos do maior baque que foi a copa, seguimos fortes, concentrados e visando ser cada vez melhores. Parabéns rapaziada, por tudo. Obrigado a todos que me mandaram mensagens desejando uma boa recuperação, acho que não foi nada grave. Estou muito feliz e orgulhoso por chegar a minha 100° convocação, sempre muita honra defender a MAIOR seleção do MUNDO

A post shared by EneJota neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי