דיווח: מראדונה רוצה לצרף את בולט לדוארדו המקסיקנית

בולט
בולט | Gettyimages

אחרי ששוחרר מסנטרל קוסט מארינרס בה התאמן, האצן הגדול בכל הזמנים צפוי להגיע לקבוצה שמדורגת שביעית בליגת המשנה, אותה מאמן הארגנטינאי האגדי. הג'מייקני התייחס: "הכי חשוב למצוא את הקבוצה שתתאים עבורי"

(גודל טקסט)
האם שניים מהספורטאים הכי גדולים בכל הזמנים עשויים לשתף פעולה? על פי דיווחים במקסיקו, האצן לשעבר יוסיין בולט בן ה-32, שעשה הסבה לכדורגלן ושוחרר לאחרונה מסנטרל קוסט מארינרס, עשוי להצטרף לקבוצתו של דייגו מראדונה, דוראדו מהליגה השנייה במקסיקו. בולט שיחק כמה משחקי הכנה בקיץ עם הקבוצה האוסטרלית, והשילוב שלו אחד מגדולי השחקנים בכל הזמנים צפוי להיות מרתק.


על פי הדיווחים, הארגנטינאי הוא זה שרוצה לצרף את מי שנחשב לגדול האצנים אי פעם. הג'מייקאני זכה בשמונה מדליות זהב אולימפיות תוך שהוא מחזיק בשיא העולם במקצים היוקרתיים של 100 ו-200 מטרים. במשחקו האחרון בקבוצה האוסטרלית כבש גם שני שערים וזכה לחשיפה רבה במדינה. למרות שהיה נראה כי יחתום על חוזה מקצועני בקבוצה, ברגע האחרון עזב עקב חילוקי דעות עם הנהלת המועדון. 


Usain Bolt is in talks to continue his football journey in Mexico and join up with Diego Maradona https://t.co/1SBWb1hoya

— CaughtOffside (@caughtoffside) 21 בנובמבר 2018


הקבוצה המקסיקנית מדורגת שביעית בליגה השנייה וכרגע היא משתתפת במשחקי הפלייאוף. השניים התיידדו אחרי שהכירו באירוע התרמה משותף השנה. בולט, שהתאמן השנה גם בדורטמונד הגרמנית וסטרומסגודסט הנורבגית אמר שיש לו כמה הצעות: "הדבר החשוב ביותר הוא למצוא את הקבוצה שהכי תתאים לי" אמר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי