מקליש הכחיש שרצה להתפטר לפני המשחק נגד ישראל

אלכס מקליש
אלכס מקליש | Gettyimages

ב"דיילי רקורד" פורסם שהמאמן הסקוטי שלל את הידיעות ששקל לעזוב את תפקידו לפני המפגש מול ישראל: "לא שקלתי לעזוב, רוצה לעלות ליורו מהמוקדמות ולא להסתמך על הפלייאוף". בולגריה מקדימה את ישראל

(גודל טקסט)

אומנם ההפסד של ישראל לסקוטלנד 3:2 בהאמפדן פארק כבר שייך להיסטוריה, אבל אי אפשר שלא לתהום "מה היה קורה אם", כשהכוונה היא לפרסומים בתקשורת הסקוטית כי המאמן אלכס מקליש, שהעלה את נבחרתו לפלייאוף של ליגת האומות על חשבון ישראל, רצה להתפטר רק שעות אחדות לפני המשחק מול החבורה של אנדי הרצוג. תרחיש כזה יכול היה ליצור כאוס בנבחרת של צבא הטרטן ומי יודע מה הייתה אז התוצאה.

ב"דיילי רקורד" הסקוטי נטען הבוקר (חמישי) כי היו ידיעות על כך שמקליש שקל לעזוב למרות הניצחון המרשים על אלבניה 0:4 בגלל כל הביקורת שהייתה נגדו, ובשל היעדרות שחקנים בכירים מהסגל בטענה לפציעות, כשלמעשה הם היו כשירים אך לא רצו לשחק תחתיו. יומיים לפני המשחק המאמן הכחיש מרד שחקנים נגדו. לאחר המשחק מול ישראל התראיין מקליש בנושא והעיתון הביא ציטוטים שלו הבוקר: "לא שקלתי לעזוב. רק התחלתי את הקדנציה השנייה שלי, רוצה לעלות ליורו מהמוקדמות ולא להסתמך על הפלייאוף".

אם סקוטלנד ונבחרת נוספת מהפלייאוף של דרג ג' בליגת האומות יעלו לאליפות אירופה במשחקי המוקדמות הרגילים, ישראל תוכל להשתתף בפלייאוף שיתקיים במארס 2020 מאחר שהנבחרות שעולות מהמוקדמות ועלו גם לפלייאוף, לא יצטרכו להשתתף בו ויפנו מקום לנבחרות שסיימו אחריהן בבתים של דרג ג'. בולגריה מקדימה את ישראל בתור להחליף אחת מהן, כך שאם יעלו ליורו שתי נבחרות ישירות מהמוקדמות, ישראל תהיה בפלייאוף.


מקליש. לא בונה על הפלייאוף (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי