"זה הולך להיות הרגע הגדול בתולדות היריבות בין בוקה לריבר"

בוקה ג'וניורס נגד ריבר פלייט
בוקה ג'וניורס נגד ריבר פלייט | Gettyimages

רגע לפני גומלין גמר גביע הליברטדורס (שבת ב-22:00, ספורט2), דור הופמן, שדר המשחק, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על התחושות בארגנטינה: "יש הרבה משחקי דרבי גדולים בעולם, אבל זה חסר פרופורציות"

(גודל טקסט)

יומיים, זה הזמן שנותר לחכות עד לגומלין גמר גביע הליברטדורס בין רייבר פלייט לבוקה ג'וניורס (שבת ב-22:00, שידור ישיר בספורט2). אחרי ה-2:2 המדהים במשחק הראשון, הדציבלים באצטדיון המונומנטל צפויים לשבור שיאים חדשים וכל העולם ממתין בהתרגשות למפגש בין שתי היריבות הגדולות מארגנטינה.

דור הופמן, שישדר את המשחק לצידו של הפרשן יהודה ארם, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס להכנות: "כל העולם, אירופה ואפילו ישראל בטירוף. הרבה מאוד אנשים מתעניינים במשחק הזה. אנחנו זוכים לראות פה משהו גדול מאוד וייחודי. הרמה היא לא מה שהייתה פעם, את זה אני מוכן לקבל, אבל התשוקה היא משהו שאין שני לו. בגלל היריבות, ההיסטוריה והחשיבות. יש הרבה משחקי דרבי גדולים בעולם – אני לא אומר שלא – אבל פה זה דרבי שהוא חסר פרופורציות, שהוא מביא אנשים לרמת רגשות שאנחנו לא מכירים".

התחושות בארגנטינה מאז המשחק הראשון: "מה שקורה בארגנטינה בשבועיים האחרונים זה משהו מדהים. מבחינת אוהדים ומבחינת תקשורת. המשחק הראשון היה מצוין מבחינת כדורגל ואני בטוח שבעוד יומיים אנחנו נחווה רגע היסטורי כי מי שזוכה מקבלת 30 שנה קדימה להתגאות בדבר הזה ומי שתפסיד זו תהיה צלקת הכי גדולה שלה בהיסטוריה. מי שתנצח, יש לה 30 שנה זכות להתרברב. כשריבר ירדה ליגה, זה עדיין – למרות שעברו כמה שנים – משהו שבוקה חוגגת. יש ביריבות הזו רגעי מפתח וזה הגדול מכולם".

האוהדים: "אומרים שבארגנטינה 75% מהתושבים הם אוהדי ריבר ובוקה. 30 ומשהו מיליון אנשים בארגנטינה אוהדים את אחת מהקבוצות האלה. אני חושב שזה מתחלק די שווה בשווה, אבל בסקרים האחרונים בוקה מובילה מבחינת כמות. גם פה בישראל יש אלפים – אוהדים גם של בוקה וגם של ריבר – שהם פנאטים גם כשהם נמצאים מיליוני קילומטרים משם. זה לא משחק ליגה, אלא גמר והאלימות שם היא בשיאה כך שאף אחד לא רוצה לקחת סיכון ואין קהל אורח. המשחק הראשון עבר חלק, אבל הדברים הגדולים עוד לפנינו. אני מקווה שלא יקרה כלום, אבל זה חלק מהדברים הזה. ידברו גם על הכדורגל וגם על מה שעשוי לקרות מסביב".


שבת בספורט2: הרגע הכי גדול בתולדות היריבות בין בוקה לריבר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי