מתאחד עם אינייסטה: דויד וייה חתם בוויסל קובה

דויד וייה
דויד וייה | Gettyimages

אחרי שנים מוצלחות בארצות הברית, אלוף העולם ב-2010, כבר בן 36, הודיע על מעברו לליגה היפנית והוא ישתף פעולה עם חברו בברצלונה בתחילת העשור: "הקשבתי לגוף, לאנשים ויותר מכל לאינסטינקט"

(גודל טקסט)
דויד וייה כבר בן 36, אבל החלוץ הספרדי עדיין לא אמר את המילה האחרונה. אחרי שהודיע על החלטתו שלא להאריך את החוזה בניו יורק סיטי ולעזוב את ארצות הברית, הבוקר (שבת) הוא חשף כי הוא יעבור ליפן ויתאחד עם חברו לימים בברצלונה, כוכב ויסל קובה אנדרס אינייסטה.


אינייסטה כזכור עזב את ברצלונה בחודש מאי האחרון ואילו וייה עזב את הכדורגל האירופי כבר בשנת 2014. חמש שנים אדירות בוולנסיה הובילו אותו לברצלונה, שם רשם שלוש שנים – מ-2010 ועד 2013 – אז גם שיתף פעולה עם אינייסטה. את הקטלונים הוא עזב לטובת עונה באתלטיקו מדריד, ממנה המשיך לארצות הברית, רשם גם תקופה קצרה באוסטרליה בין לבין וכעת ליפן.


וייה היה שותף לזכייתה של ספרד במונדיאל 2010 וכעת הוא אישר ברשתות החברתיות על מעברו לקובה היפנית: "בקריירה שלי נדרשתי לקחת החלטות חשובות מאוד, ואצל ספורטאים ההחלטות הכי קשות הן מחוץ למגרש. מצאתי את עצמי שוב צריך לקבל החלטה משמעותית וכמו בכל הקריירה שלי, הקשבתי לגוף, לאנשים שמסביבי ולאינסטינקט יותר מכל. כעת מחכה לי אתגר חדש באסיה. מדינה חדשה, חברים חדשים, תרבות אחרת. שלום ליפן, שלום ויסל קובה".

My new club.https://t.co/jC8UcI6ZjI

— David Villa (@Guaje7Villa) December 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי