צפו בתקציר: שלושער של בייל העלה את ריאל לגמר אליפות העולם למועדונים

גארת' בייל, מרסלו, לוקאס ואסקס
גארת' בייל, מרסלו, לוקאס ואסקס | AFP

הכוכב מצא את הרשת שלוש פעמים (44, 53 ו-55) והבלאנקוס לא התקשו עם 1:3 נגד קאשימה. שבת ב-18:30, שידור ישיר בספורט4: הקרב על התואר נגד אל עין המקומית שהדיחה את ריבר פלייט

(גודל טקסט)

אחרי ההפתעה הענקית שנרשמה אתמול (שלישי) כשהמארחת אל עין מאיחוד האמירויות הדיחה אל את ריבר פייט בשלב חצי הגמר בדו קרב פנדלים אחרי 2:2 בתום 120 דקות, אלפות אירופה ריאל מדריד החליטה לקחת את המשחק ברצינות ועלתה עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותה. הבלאנקוס ניצחו 1:3 את אלופת אסיה קאשימה ועלו לגמר היוקרתי.

ריאל מדריד לא הרשימה במחצית הראשונה אבל גארת' בייל כבש שער נפלא בדקה ה-44 שהוריד את קבוצתו ליתרון. בייל הגיע חם גם למחצית השנייה כשהכפיל את התוצאה בדקה ה-53 ושתי דקות לאחר מכן חתם שלושער אדיר שהעלה את הבלאנקוס ליתרון מבטיח. קאשימה יכולה להתנחם בכך שהצליחה להכניע את אלופת אירופה אחרי שער של דוי בדקה ה-78, למרות שבתחילה השער נפסל בטענת נבדל אבל אחרי בדיקה במצלמות הווידאו הוחלט לאשר את הגול.

אלופת אירופה שזכתה שלוש פעמים בטורניר, עלתה לגמר בפעם הרביעית בתולדותיה, יותר מכל מועדון אחר והיא תפגוש כאמור את המארחת אל עין באבו דאבי ביום שבת (18:30, שידור ישיר בספורט4).


מרסלו עם אנדו (Gettyiamges)

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, מרקוס יורנטה, לוקה מודריץ', טוני קרוס, גארת' בייל (מרקו אסנסיו 60), (קאסמירו 74), לוקאס ואסקס (איסקו 68), קארים בנזמה.

מהלך המשחק
דקה 44: ריאל מדריד עלתה ליתרון 0:1: דאבל פס נהדר בין מרסלו לבייל הסתיים ברגלו של הוולשי שבעט ליד הקורה הימנית מזווית קשה וחתם התקפה מושלמת עם כיבוש לפני השריקה להפסקה.

דקה 53: ריאל מדריד עלתה ליתרון 0:2: גארת' בייל ניצל טעות קשה של קאשימה, עבר את השוער וכבש בקלות את שערו השני.

דקה 55: ריאל מדריד עלתה ליתרון 0:3: שלשוער לגארת' בייל! מסרלו מצא את בייל פעם נוספת ברחבה, ושחקן הכנף הפציץ את שער היריבה. זהו בישולו השני של המגן הברזילאי במשחק.

דקה 78: קאשימה צמצמה ל-3:1: דיו קיבל כדור בתוך הרחבה והכניע את קורטואה. בתחילה השער נפסל בטענת נבדל, אבל אחרי בדיקה במערכת ה-VAR, שופט המשחק אישר מחדש את השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי