סולארי: "בייל טורף כל דבר שעומד לפניו, שימשיך כך"

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

הבלאנקוס לא התקשו ב-1:3 על קאשימה הודות לשלושער של הוולשי, שהצטרף לרשימה מכובדת עם כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס, והראש כבר בגמר גביע העולם למועדונים. ואסקס: "אנחנו כבר רגילים לזה שמזלזלים בנו"

(גודל טקסט)
סנטיאגו סולארי רחוק רק משחק אחד מזכייה בתואר ראשון כמאמן ריאל מדריד, אחרי שאלופת אירופה לא התקשתה להכניע 1:3 את קאשימה אנטלרס היפנית, אלופת אסיה, הודות לשלושער של גארת' בייל שחזר בגדול אחרי פציעה. כבר בשבת ייערך גמר המפעל, כאשר מארחת הטורניר אל עין מאיחוד האמירויות תפגוש את הבלאנקוס (18:30, ישיר בספורט4). 


בעיתון "אס" נכתב כי ריאל מדריד מתעוררת תמיד במפעל של גביע העולם למועדונים, בו זכתה שלוש פעמים בארבע שנים. "תאהבו את זה או שלא, גארת' בייל הוא אחד השחקנים שתמיד מופיע במעמדים כאלה. יש לו יכולת נדירה להתעורר במשחקים הקובעים, כמו בגמר האלופות בליסבון. זה אולי תואר שולי וקטן, אבל נפילה בו כואבת לא פחות מגמר האלופות ולכן חשוב לבלאנקוס להניף את הגביע".


"מארקה" כתב שההצלחה היחידה המקצועית של סולארי היא שילובו של מרכוס יורנטה, שישב ביציע אצל זינדין זידאן וז'ולן לופטגי. לסולארי לא הייתה ברירה אלא לתת לו צ'אנס בגלל פציעתו של קאסמירו, והוא עשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש.


#LaPortada
–> Bale quiere otro Mundial
–> El Bayern pagará la cláusula de Lucas pic.twitter.com/KzLU4g8LQD

— MARCA (@marca) 19 בדצמבר 2018
 


גארת' בייל
זכה בתואר ב-MVP במשחק ואמר בסיום: "חשוב לנו לנצח ולהיות בגמר. אני מרוצה שכבשתי שלושער, אבל שאין לי מה להוכיח לאף אחד. בכל הקריירה שלי שיחקתי באגף שמאל, אך אשחק היכן שהמאמן יבקש ממני. האמנו ביכולת שלנו לנצח את קאשימה ולעלות, אני מאושר מהבחירה בי למצטיין, השערים שכבשתי זה נחמד, אבל מה שהכי חשוב זה שעזרתי לקבוצה להשיג את המטרות שלה. אנחנו רוצים להניף את הגביע. נתאושש וננתח את היריבה".


כמובן שהמאמן סנטיאגו סולארי שיבח את בייל: "הוא טורף כל דבר שעומד לפניו, הוא מראה למה הוא מסוגל בכל פעם מחדש. אנחנו מאוד שמחים בשבילו ומקווים שימשיך כך במשחק הבא. היינו מרוכזים רק במשחק הזה, אבל עכשיו רק נחשוב על המשחק הבא בשבת. לשחקנים יש אחריות, זו שמחה עבור ריאל. לא נבקיע שלושה שערים בכל משחק וכנראה שגם בייל לא ייתן שלושער כל פעם, אבל תמיד נמשיך להיות מחויבים".



כמו טורף. גארת' בייל חוגג נגד קאשימה (Gettyimages)


לוקאס ואסקס הוסיף: "אנחנו כבר רגילים שלא נותנים לנו צ'אנס ומזלזלים בנו. המשחק הראשון בכל טורניר קשה כי כולם רוצים לנצח אותנו. זה משחק בו אתה חייב להתרכז עד לדקה ה-90. הופתעתי לראות שאל עין ניצחו את ריבר פלייט – חשבנו שהגמר יהיה נגד ריבר פלייט, אבל הכדורגל מלא הפתעות".


אם ריאל תנצח בגמר, היא תהפוך לקבוצה המעוטרת ביותר במפעל ותניף את הגביע בפעם הרביעית. לשם השוואה, לברצלונה יש גם שלוש זכיות. כוכב הניצחון, גארת' בייל, שכבש את כל שלושת השערים הוא השחקן השלישי בלבד בהיסטוריה שכבש שלושער במהלך הטורניר, אחרי כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי