טורקי חזק: עם ציונים כאלה אין סיכוי שוואקמה יתגעגע לב"ש

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

חלוץ הפועל באר שבע לשעבר, כבש את שערו הרביעי בליגה בניצחון של טרבזונספור על ריזספור 1:4. גם בניגריה עוקבים אחריו: "הוא משתפר כל הזמן וכבר שחקן מפתח"

(גודל טקסט)
אנטוני וואקמה, חלוץ הפועל באר שבע לשעבר, כבש את שערו הרביעי בליגה אתמול בניצחון של טרבזונספור על ריזספור 1:4 וקיבל ציון 8 בעיתון הטורקי "סאבאח". שני שחקנים קיבלו ציון דומה ושחקן אחד קיבל ציון 9. וואקמה התכבד בכיבוש השער הרביעי של קבוצתו במשחק. 


בניגריה כתבו שוואקמה משתפר כל הזמן ושהוא אחד משחקני המפתח של טרבזונספור אחרי שכבש שבוע שני ברציפות וגם בישל. וואקמה מעורב בשישה שערים העונה בליגה (4 כיבושים ושני בישולים). טרבזונספור מדורגת שנייה בליגה, לראשונה אחרי 115 שבועות.


הפעם האחרונה שהיתה במקום זה היתה בעונת 2015/16, כשפיגרה 10 נקודות אחרי פנרבחצ'ה. כעת היא צמודה למלטיאספור, אבל רחוקה שש נקודות מאיסטנבול בשאקשהיר. לקבוצה יש כעת 29 נקודות וזה הניקוד הכי גבוה שלה, השני בטיבו מאז 2010/11 בשלב זה של העונה.


בקבוצה אמרו אתמול: "אנחנו מאושרים שסיימנו את הסיבוב הראשון במקום השני ועשינו קמפיין מצוין. ננסה להמשיך באותה דרך גם בסיבוב השני ומאמינים שאפשר עדיין גם לזכות באליפות".


Anthony Nwakaeme was on the score sheet and also made an assist today for Trabzonspor in a 4-1 win

While Aminu Umar scored the consolation for Çaykur Rizespor pic.twitter.com/fNirgBJfp1

— The Super Eagles Pundit (@EaglesPundit) December 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי