מראדונה יצא מבית החולים: "אנשים רעים תמיד רוצים לכתוב שאני הולך למות"

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | AFP

כוכב העבר הארגנטינאי האשים את התקשורת המקומית שדיווחה כי הוא סובל מדימום פנימי בבטנו: "זה לא היה מצב חירום". וגם: התייחס לעתידו בדוראדוס: "הם מעריצים אותי שם", ודיבר על מסי: "פנומן, אבל לא מנהיג"

(גודל טקסט)
סוגית דייגו מראדונה התבררה כפייק ניוז. למרות שבכל כלי התקשורת בארגנטינה דיווחו על כך שיש לו דימום בבטן ועשוי לעבור ניתוח, הוא שוחרר במהלך הלילה מבית החולים והאשים את הכתבים: "נכון שנכנסתי לקליניקה לבדיקות, אבל אני בסדר. אנשים רעים תמיד רוצים לכתוב שאני הולך למות".


אחרי שיצא מהבית חולים במהלך הלילה התראיין מראדונה ל"רדיו לה רד" המקומי וכרגיל שפע פנינים. "נכנסתי לבית החולים בן 58 ואחרי הטיפול שקיבלתי יצאתי ממנו חדש כמו בן 50", התלוצץ. לגבי הדיווח על מצבו אמר: "זה לא היה מצב חירום או משהו. כבר לפני שבוע הגעתי לקליניקה לבדיקות מקיפות וקיבלתי חוות דעת על מצבי והגעתי כמתוכנן להשלמת הטיפול הרפואי, אבל הבולדוגים הם בכל העולם מחפשים אותי כמו עיטים שמחפשים דם. אני מאלה שלא שותקים למרות שהם באים לחפש אותי אני אומר מה שאני רוצה".


מראדונה התייחס גם לעובדה שהוא חזור לאמן את דוראדוס ממקסיקו למרות שנכשל ברגע האחרון לעלות ליגה: "הם מעריצים אותי שם ורוצים שאחזור. יש הם נשיא מיליונר ילד בן 30 והוא מעריך אותי על כל מה שנתתי בכדורגל, לכן הוא רוצה לקדם את הקבוצה. מה שכן אחליף את הצוות המקצועי שלי. אחי לאלו מצטרף וגם לואיס איסלס (כדורגלן נבחרת ארגנטינה בשנות השמונים).


#Maradona "Los boludos son como las hormigas, están en todas partes del mundo. Eso no tiene solución. Yo ya tenía los análisis de los doctores hace 1 semana, me tocaba hoy. Fuimos a la clínica y me hicieron las resonancias" @radiolaredpic.twitter.com/Q10YJRK0md

— La12tuittera ⑫ (@La12tuittera) January 4, 2019


מראדונה גם בחר בראיון לפרגן לליאו מסי לשים קץ לשמועות על טיב היחסים ביניהם: "אני חושב שהוא פנומן ולא יהיו שחקנים כמוהו בארגנטינה. הבעיה שאנשים בארגנטינה רוצים שגם יהיה מנהיג ואין לו אופי כזה. הוא פנומן וצריך לתת לו להמשיך להיות פנומן".


מראדונה גם פרגן לבוקה ג'וניורס שמינתה את המאמן גוסטבו אלפרו במקום גיז'רמו בארוס שלוטו שפוטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי