מסי צפוי לחזור לנבחרת לקראת הקופה אמריקה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

האלביסלסטה אופטימיים לגבי חזרתו של 'הפרעוש' למדי הנבחרת לקראת הטורניר בקיץ הקרוב. סקלוני "יש הרגשה טובה שהוא יחזור"

(גודל טקסט)
בנבחרת ארגנטינה אופטימיים שליאו מסי יחזור לנבחרת עוד לפני תחילת משחקי הקופה אמריקה בקיץ הקרוב. המאמן ליונל סקלוני אמר שיש לו הרגשה טובה בנושא והוא צפוי לערוך עוד שיחות עם כוכב ברצלונה וקפטן הנבחרת שהודיע על יציאה לחופשה אחרי המונדיאל מבלי להודיע אם ומתי יחזור למדי האלביסלסטה. 


נשיא ההתאחדות הארגנטינית וסקלוני נפגשו עם מסי בסופר קלאסיקו שנעגמר גביע הליברטדורס בסנטיאגו ברנבאו והם מקווים לראות אותו בנבחרת במשחק ידידות ב-25 במארס נגד ונצואלה. אתמול אמר סקלוני שהוא מאמין כי מסי יחזור למשחקי ההכנה לקופה אמריקה אחרי ההגרלה שנערכה לטורניר. 


 

ארגנטינה הוגרלה בבית ב' עם קולומביה, פארגוואי ונבחרת קטאר שהוזמנה לטורניר ותשחק בו לראשונה. סקלוני אמר לכתבים: "אנחנו נדבר עם ליאו לפני פרסום רשימת השחקנים שתוזמן למשחק עם ונצואלה. כשיגיע הזמן המתאים הכל יהיה יותר ברור. אני רוצה שהוא יהיה מאושר וזה הכי חשוב עבורי ושתהיה לו הרגשה טובה וכמובן שהוא יהיה איתנו עם הנבחרת". 

 

ברזיל שתארח את הטורניר מעוניינת אף היא שמסי ישחק גם אם הדבר יסכן את הזכייה האפשרית שלה בטורניר. מאמן ברזיל צ'יצ'ה אמר כי חשוב לברזיל שהטורניר יצליח וישחקו בו הכוכבים הכי גדולים של דרום אמריקה. ברזיל זכתה בתואר לאחרונה ב-2007 והיא שובצה לבית ב' עם בוליביה, ונצואלה ופרו. צ'יצ'ה אמר: "האלופה תצטרך לנצח את הכי טובים ולכן אנחנו רוצים שניימאר, מסי, אלכסיס סאנצ'ס ולואיס סוארס יופיעו. אנחנו רוצים שכולם ישתתפו בטורניר הזה"




בית ג' יהיה סוג של "בית מוות" ויפגיש את זוכת הטורניר בפעמיים האחרונות צ'ילה עם אורוגוואי, אקוואדור ויפן שם היא נבחרת אורחת. הטורניר יחל ב-14 ביוני ויסתיים ב-7 ביולי. לשלב רבע הגמר יעלו שתי הראשונות בכל בית ועוד שתיים מהמקום השלישי עם המאזן הכי טוב
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי