דיווח ברוסיה: רוסטוב תנסה לחתוך את וידאר קיארטנסון

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | אודי ציטיאט

החלוץ, שהחל את העונה במכבי תל אביב ונמכר בקיץ, לא הצליח להשתלב מבחינה מקצועית ועלול לסיים את דרכו במועדון מוקדם מהצפוי

(גודל טקסט)

לפי 'Sports.ru' הרוסי, רוסטוב מאוכזבת מיכולתו של וידאר קיארטנסון והיא תנסה להשתחרר מחוזהו של החלוץ האיסלנדי כבר בחלון העברות הקרוב יחד עם אלדור שומורודוב ואנטון סאלטרוס שלא מספקים את הסחורה מפתיחת העונה.

חשוב לציין שקיארטנסון, ששותף העונה במשחקי מכבי תל אביב בליגה האירופית, שיחק במדי שתי קבוצות שונות במסגרת רשמית מה שאומר שהוא לא יוכל לעבור לליגה שאינה הפוכה, כמו סין וארצות הברית. מי שכן תוכל לקלוט אותו היא האקסית מכבי תל אביב, אך הסיכויים לכך כמובן קלושים.

קיארטנסון, שנמכר לקבוצה הרוסית תמורת 2.5 מיליון יורו בקיץ האחרון, פתח העונה במדי רוסטוב במשחק ליגה אחד בלבד ועלה מהספסל שבע פעמים. סך הכל הוא רשם 187 דקות במהלכן לא מצא את הרשת. בגביע, לעומת זאת, החלוץ האיסלנדי פתח בהרכב שלוש פעמיים ומצא את הרשת פעמיים.

האיסלנדי הצטרף למכבי תל אביב ממאלמו השבדית בקיץ 2016 תמורת 3.5 מיליון יורו, מה שהפך אותו לשחקן הרכש היקר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי. את עונתו הראשונה האיסלנדי סיים כמלך שערי ליגת העל עם 19 כיבושים, אך הצהובים לא הצליחו לזכות באף תואר. בעונה שלאחר מכן כבש 13 שערי ליגה והבקיע את שער הניצחון בגמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע וזכה בתואר היחיד שלו בישראל.


רומן קצר ברוסיה? קיארטנסון במדי מכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי