כוכב חדש הצטרף ל-MLS: נאני חתם באורלנדו סיטי

נאני ספורטינג ליסבון
נאני ספורטינג ליסבון | Gettyimages

עם עבר מפואר בכדורגל האירופאי ובנבחרת פורטוגל, הקשר בן ה-32 חצה את האוקיינוס וחתם על חוזה של שלוש שנים בקבוצה מארצות הברית

(גודל טקסט)
אורלנדו סיטי מליגת ה-MLS האמריקאית הודיעה על החתמתו של נאני הפורטוגלי, הקשר המעוטר שהגיע בהעברה חופשית מספורטינג ליסבון בחוזה לשלוש שנים. נאני למעשה הוא הכוכב החדש שהנחיתה אורלנדו מאז עזיבת קאקה בשנה שעברה.


אחרי המעברים המתוקשרים של דיויד בקהאם, תיירי הנרי וזלאטן איברהימוביץ', החתימה של נאני באורלנדו סיטי ממשיכה את המגמה של כוכבים מתבגרים בכדורגל האירופאי שמצטרפים לליגה האמריקאית הבכירה. לקשר בן ה-32 עבר עשיר בכדורגל האירופאי ובנבחרת פורטוגל, כאשר את תקופת הזוהר שלו חווה במדיה של מנצ'סטר יונייטד בין השנים 2007-2014. במהלך התקופה בשדים האדומים, השלים נאני 230 הופעות וזכה בארבע אליפויות ובשני גביעי בליגה וב-2008 אף זכה בליגת האלופות.


It's official. @luisnani is a Lion. #WelcomeNani


https://t.co/ibdpUlnHjRpic.twitter.com/CNct2Sz3uR

— Orlando City SC (@OrlandoCitySC) February 18, 2019

לאחר התקופה באנגליה, הופיע 37 פעמים והבקיע 12 שערים במדיה של ספורטינג ליסבון החל מ-2015. משם הושאל למועדוני הפאר פנרבחצ'ה, ולנסיה ולאציו כאשר הוא השלים 98 הופעות וכבש 20 שערים באותה תקופה. כאמור את העונה האחרונה בילה בספורטינג ליסבון בחזרה, שם ערך 28 הופעות בכל המסגרות וכבש תשעה שערים לצד שבעה בישולים.


גם בנבחרת הסלסאו הייתה לקשר תרומה משמעותית וזוהרת, כאשר היה בורג חשוב במונדיאל 2014 בברזיל ובזכייה של פורטוגל ביורו 2016 בצרפת.
כידוע, נאני שיחק לצד שמות גדולים כמו רונאלדו ופפה והבקיע 24 שערים ב-112 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי