איברהימוביץ': "רוצה לשבור את כל השיאים ב-MLS, אני משתבח כמו יין"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

החלוץ השבדי דיבר ב-CNN לקראת העונה החדשה בלוס אנג'לס גלאקסי ולא התבייש להציב מטרות: "מנסה להראות לכולם מה אני מסוגל לעשות". וגם: על האפשרות שרונאלדו יגיע לאמריקה: "הכדורגל בארה"ב חייב שחקנים כמוהו"

(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי לא נירגע גם בגיל 37. לפני תחילת העונה ב-MLS הוא דיבר על העונה הקרובה ונשבע לשבור את כל השיאים בליגה המקצועית וגם דיבר על כך שהוא פשוט רוצה לרדת לכר הדשא ולשלוט כמו שזלאטן אוהב.


איברה דיבר בראיון ל-CNN ואמר שאחת הסיבות שהגיע לארה"ב הייתה שהוא ראה הרבה סרטי הוליווד וביום הראשון בו נחת בארה"ב ראה את האוטובוסים הצהובים שמובילים ילדים לבתי הספר וחזרה ואמר לעצמו שהוא נמצא בסרט. המשחק הראשון יהיה בגאלקסי נגד שיקגו פייר בשני במרץ.


בשנה שעברה כבש 22 שערים ובישל עוד 7: "העונה אני רוצה לשבור את כל השיאים של ה-MLS". שיא הכיבושים שייך לג'וזף מרטינס שכבש 31 שערים ב-34 משחקים. קרלוס ואלדרמה הקולומביאני בשנת 2000 שבר את שיא הבישולים בטמפה ביי עם 26 ב-32 משחקים.


Can @Ibra_official do it?#Zlatan#Ibrahimovic#Ibra#MLS#LAGalaxy#footballpic.twitter.com/1gomN2PQi7

— Khel Now (@KhelNow) 19 בפברואר 2019


לשחק כדורגל בארה"ב: "אני רוצה לנסות ולהראות לכולם מה זה כדורגל. להראות לכולם מה אני מסוגל לעשות. להראות להם את סוג הכדורגל שלי והדרך בה אני משחק. ברגע שקיבלתי הזדמנות לשחק בקבוצה לקחתי אותה מיד בשתי ידיים, כי ראיתי בזה צ'אנס גדול עבורי ועבור הקריירה שלי ולחיים מחוץ למגרש".


רוצה לזכות בתואר עם גלאקסי אחרי שנה בינונית: "כמו שאמרתי בעבר אני כמו יין ישן משתפר עם הזמן אז תארו לכם מה יקרה העונה. אחרי עונה אחת בליגה אני יודע יותר על הכדורגל ב-MLS ואני נרגש. אני כבר רוצה לחזור לשחק. כשהגעתי היו לי שאלות כמו איך זה, מה מצפה לי, מה היכולת ומה יקרה. עכשיו אני יודע הכל ונשאר לי לצאת למגרש ולשלוט".


כבש שער בדרבי ועזר להפוך את התוצאה מפיגור 3:1 ליתרון 3:4 עם בעיטה מ-40 מטר: "אני מדרג את השער הזה גבוה כי זה היה רגע מיוחד. אחרי שהייתי בחוץ עם פציעה קשה אנשים תהו אם אני יכול לחזור. האם אני יכול לשחק שוב כדורגל. גם לי היו הרבה שאלות ורציתי הרבה תשובות. הרגע בו כבשתי נתן לי הרגשה שאני עדיין חי. באותו רגע אמרתי 'יש לי עוד מה לתת".



"אני נרגש לחזור לשחק. זלאטן איברהימוביץ' (האתר הרשמי)


כריסטיאנו רונאלדו ל-MLS: "הכדורגל בארה"ב חייב שחקנים כמוהו כדי להתקדם, אבל אני לא יכול לדבר בשמו ולומר מה אומר עבורו האתגר הזה לבוא לשחק בארה"ב".


הקעקועים שלו: "יש לי כל כך הרבה קעקועים שאני כבר לא זוכר מה המשמעות של כל אחד, אבל אני יודע שכל קעקוע חשוב לי. אני אוהב שיש לי קעקועים שאני לא יכול אפילו לראות אותם. לכן כולם על הגב שלי כי אני לא רואה אותם. כבר אין לי מקום מאחור ואני לא רוצה אותם מקדימה אז נראה כבר".



כריסטיאנו רונאלדו יסיים את הקריירה בארה"ב כמו זלאטן איברהימוביץ'? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי