קאריוס תובע את בשיקטאש: לא קיבל משכורת ארבעה חודשים

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | AFP

השוער הגרמני המושאל מליברפול פנה לפיפ"א בבקשה שיענישו את המועדון הטורקי על כך שלא שילם לו מאז נובמבר 2018. הגוף המשפטי של הארגון יפתח בחקירה, בשיקטאש עלולה לאבד את מקומה באירופה בעונה הבאה

(גודל טקסט)

זוכרים את לוריס קאריוס? האיש שאחראי על אחת ההופעות המביכות של שוער בגמר ליגת האלופות האחרון כשעמד בשער ליברפול נמצא שוב בכותרות. השוער הגרמני, שבעקבות הטעויות שלו נגד ריאל מדריד הורד לספסל וקיבל את אליסון הברזילאי על הראש, הושאל בתחילת העונה לבשיקטאש. כעת הוא תובע את המועדון הטורקי בטענה שלא קיבל משכורת כבר ארבעה חודשים.

קאריוס בן ה-25 פנה לפיפ"א כבר ב-20 בפברואר בבקשה שיחקרו בעניין הלנת שכר מצד בשיקטאש, וכעת המאמצים לתבוע את המועדון בו הוא משחק כשוער ראשון באופן קבוע עלו שלב. הקבוצה הטורקית לא השיבה למכתב שנשלח אליה וייתכן שבפיפ"א ינקטו צעדים כלפי הנהלת המועדון.

הצעדים האלה עשויים לכלול הורדת נקודות מיידית או הדחה מהמפעלים האירופיים, מה שעלול להיות בעייתי מבחינת העונה של בשיקטאש. הקבוצה מדורגת כרגע שלישית בליגה הטורקית, במרחק חמש נקודות מגלאטסאריי שבמקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות. אם אכן יחליטו בפיפ"א להעניש את המועדון הדבר יפגע משמעותית בסיכוייהם להשתתף במסגרת אירופית כלשהי בעונה הבאה.

קאריוס. כיצד יגיבו במועדון? (AFP)
קאריוס. כיצד יגיבו במועדון? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי