חולם בגדול: בקהאם חושב על אפשרות לצרף את רונאלדו ומסי

דיוויד בקהאם עם ליאו מסי
דיוויד בקהאם עם ליאו מסי | Gettyimages

שחקן העבר האנגלי והבעלים של אינטר מיאמי שיתף על רצון להחתים את שני שחקני העל לקבוצתו החדשה: "לכל אחד יש את הרשימה שהיה רוצה לראות, אבל הם עדיין משחקים ברמות הכי גבוהות"

(גודל טקסט)

דיוויד בקהאם דיבר בראיונות בארה"ב ואנגליה על חיפוש שחקנים לקבוצה החדשה שלו ב-MLS אינטר מיאמי, ואחת ההצהרות המעניינות שלו הייתה שהוא עדיין מאמין שיוכל להביא את ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו או שניהם ביחד לקבוצה, אבל הודה שכרגע השניים משחקים ברמה גבוהה בהרבה מעל לרמה ב-MLS.

לדברי בקהאם: "לכל אחד יש את הרשימה שהיה רוצה לראות, אבל מסי ורונאלדו עדיין משחקים ברמות הכי גבוהות. לא רואה את הקריירה שלהם בכלל מסתיימת. הם משחקים ברמה כל כך גבוהה כרגע שקשה לראות אותם עוזבים את הקבוצות שלהם, אבל עוד נראה. אתה אף פעם לא יודע מה הולך לקרות בכדורגל". מסי עדיין נחשב צעיר בגיל 31 וכבש צמד והוסיף שני בישולים בניצחון 1:5 על ליון באלופות. הגיל של רונאלדו נראה בגדר המלצה. בגיל 34 הוכיח את עצמו רק בשבוע האחרון בגדול כאשר כבש שלושער בניצחון יובנטוס על אתלטיקו מדריד 0:3 באלופות.

בקהאם היה אחד השחקנים שפתח את הדלת בפני כוכבי על שהגיעו ל-MLS והעונה משחקים בה זלאטן איברהימוביץ' ו-ווין רוני שנמצא בכושר מצוין. בקהאם רוצה לחקות את אטלנטה יונייטד שהגיעה ל-MLS ב-2017 וזכתה באליפות שנה לאחר מכן. הוא מחפש שחקנים איכותיים ל-2020 אז תצטרף הקבוצה שלו רשמית לליגה והודה שינסה לגייס שחקנים עם פרופיל קצת יותר צנוע ממסי ורונאלדו, אבל עדיין שחקנים שיכולים לחזק את הקבוצה בצורה ניכרת.


איברהימוביץ' ורוני הגיעו ל-MLS. בקרוב גם מסי ורונאלדו? (Gettyimages)

כוכב נוסף ששיחק ב-MLS קאקה שכיכב שלוש שנים באורלנדו סיטי אמר בראיון ב"גאזטה דלו ספורט" על תופעת מסי ורונאלדו: "רונאלדו לא מפתיע אותי באשר מי שהוא, אבל מפתיע שהוא עדיין ברמה הכי גבוהה האפשרית. אני מאמין שאפקט ליאו מסי ממשיך להשפיע עליו לטובה. ככל שמסי טוב הוא מתחרה נגדו ומסי נגד רונאלדו ושניהם משדרגים זה את זה. בגיל 34 אחרי כל כך הרבה הצלחה רונאלדו מוצא עדיין מוטיבציה מפתיעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי