קיין: "2019 תהיה שנה אפילו טובה יותר עבור אנגליה"

הארי קיין
הארי קיין | Gettyimages

הממלכה נרגשת לקראת פתיחת מוקדמות יורו 2020 נגד צ'כיה בשישי (21:35, ישיר בספורט2). הקפטן: "התמודדנו עם הציפיות לאחר המונדיאל והוכחנו שנבנה משהו לעתיד". וגם: סטרלינג מחמיא לסאנצ'ו

(גודל טקסט)
אחרי שהגיעה עד לחצי גמר המונדיאל ברוסיה והרוויחה את אמון האוהדים מחדש, נבחרת אנגליה תפתח ביום שישי (21:35, שידור ישיר בספורט2) את קמפיין מוקדמות יורו 2020 במשחק ביתי נגד צ'כיה. הנבחרת של גארת' סאותגייט שסיימה במקום הראשון בגביע האומות, לפני ספרד וקרואטיה ותשחק נגד פורטוגל בחצי הגמר בחודש יוני, מאמינה שהטוב ביותר עוד לפניה.


החלוץ והקפטן הארי קיין אמר: "אם נזכה בליגת האומות, אני מאמין שישוו בין ההישג הזה לבין המונדיאל. אין לך הרבה הזדמנויות לזכות בגביע עם החולצה של נבחרת אנגליה, ואנחנו רוצים לעשות את זה. אנחנו מאמינים ביכולת שלנו. 2018 הייתה שנה פנטסטית גם עבורי, אבל הנבחרת הכי חשובה. השנה הזו תהיה טובה אפילו יותר. יש לנו סיכויים טובים".


קיין הוסיף: "אנשים מצפים מאיתנו להצלחות, דברים השתנו בעקבות גביע העולם. השחקנים צריכים להשתמש בניסיון שרכשו כדי להצליח להתמודד עם הציפיות. אני חושב שהתמודדנו עם זה בצורה טובה מאז המונדיאל. אנחנו הנבחרת היחידה שהגיעה לחצי גמר המונדיאל והתמודדה בליגת האומות עם נבחרות כמו ספרד וקרואטיה והוכחנו שההצלחה שלנו היא לא חד פעמית, אלא שנבנה משהו לגבי העתיד".



קיין ושחקני נבחרת אנגליה חוגגים (AFP)


באנגליה הדעה הרווחת היא שלנבחרת מצפה עתיד ורוד. הקפטן כבר החמיא לקשר הצעיר של צ'לסי, קאלום האדסון אודוי בן ה-18 שזכה לזימון בכורה, ושינוי גדול משמעותי נוסף בהשוואה לנבחרת שלושת האריות שהצליחה במונדיאל, הוא זימונו של ג'יידון סאנצ'ו שרושם עונת שיא בבורוסיה דורטמונד בה כבש תשעה שערים ובישל עוד 17. בנבחרת התלהבו מבעיטות 'הפאננקה' של הילד באימון כשתרגל כדורי עונשין מ-11 מטר.


הקשר ראחים סטרלינג שיבח את הכישרון הצעיר של דורטמונד: "מהרגע הראשון שראיתי אותו מתאמן ידעתי שהוא יהיה שחקן גדול. אני זוכר איך שיחקתי נגדו בקדם העונה והוא הצליח להסתובב עליי ולכדרר נהדר. הבחירה שלו לעזוב את מנצ'סטר סיטי כדי להתפתח, הזכירה לי את הבחירה שלי לצאת מאיזור הנוחות ולעזוב את החברים ב-ק.פ.ר. הוא צריך להמשיך ללמוד ולהשתפר ואני משוכנע שמצפה לו עתיד מזהיר".


האווירה באימון נבחרת אנגליה מצוינת והשניים מבלים לא מעט זמן יחד. במנצ'סטר סיטי הם לא שיחקו יחד משום שסאנצ'ו לא זכה להיות חלק מהקבוצה הבוגרת ובחר לעזוב לדורטמונד בקיץ 2017, אבל אולי בנבחרת אנגליה זה יקרה.


Jadon Sancho in England training today pic.twitter.com/XYu1PmzYcG

— ESPN FC (@ESPNFC) March 19, 2019

That winning penalty in training feeling… pic.twitter.com/TbGJOhS7ox

— England (@England) 19 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי