גיגס עלה בהרכב משני במשחק ידידות: "לא רציתי לסכן את בייל"‎

ראיין גיגס עם גארת' בייל
ראיין גיגס עם גארת' בייל | Gettyimages

מנג'ר ווילס ערך ניסוי כלים לקראת המשחק נגד סלובקיה (ראשון 15:50, ישיר בספורט1), ב-0:1 נגד טרינידד. על שחקן ריאל אמר: "מבין את אכזבת האוהדים, אך אני צריך לשמור אותו מוכן". לוי גרסיה שיחק 61 דקות

(גודל טקסט)

וויילס ניצחה אתמול את טרינידד וטובגו 0:1 במשחק ידידות בו מאמן הנבחרת ראיין גיגס עלה בהרכב משני והשאיר בחוץ את גארת' בייל. המנג'ר הסביר בסיום שלא רצה לסכן אותו לקראת המשחק במוקדמות היורו 2020 נגד סלובקיה ביום ראשון (15:50, שידור ישיר בספורט1). בן וודבורן מליברפול כבש אתמול את שער הניצחון בדקה ה-90.

מאמן הנבחרת אמר בסיום שלא שיתף שחקנים כמו בייל, ארון ראמזי, בן דייויס וג'ו אלן כדי לשמור אותם למשחק מול סלובקיה. "בייל שיחק עם ריאל מדריד לראשונה 90 דקות אחרי שלושה חודשים והתאמן איתנו קצת ביום שני ואתמול בבוקר, אבל לא רציתי לסכן אותו. זה אותו דבר עם עוד כמה שחקני הרכב". 

גיגס מקווה שוויילס תזכה ליתרון קטן על סלובקיה שתשחק היום נגד הונגריה במוקדמות היורו. "אני מאמין שיש לנו יתרון קטן עליהם כי יהיו להם רק יומיים וחצי להתאושש לנו יום נוסף וגם לא כל הסגל שיחק נגד טרינידד וטובגו. זה יתרון פיזי ומנטלי", אמר.


ראיין גיגס עם דקלן ג'ון. המאמן עלה בהרכב משני (Gettyimages)

על אכזבת האוהדים שלא ראו את בייל: "מבין אותם. הם רוצים לראות שחקנים כמוהו משחקים, אבל זה הג'וב שלי לוודא שהוא יהיה מוכן למשחק כמו נגד סלובקיה".

לוולשים בית סביר שהם יכולים לעלות ממנו ליורו עם קרואטיה, סלובקיה, הונגריה ואזרבייג'ן. על מהשחק אמר גיגס: "יש לי הרבה ממה להיות מרוצה. ראיתי דברים טובים בכל מחצית וגם היריבה הקשתה עלינו כי היא נשארה בחלק שלה והיינו צריכים לצאת למתפרצות".

במשחק ההכנה ברקסהאם שותף שחקן הכנף של קריית שמונה, לוי גרסיה שפתח בהרכב של טרינידד וטובגו והוחלף בדקה ה-61.


לוי גרסיה עם טיילר רוברטס. שחקן קריית שמונה פתח במדי טרינידד וטובגו (APF)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי