קק: "לא יכול להיות מסופק, אבל זה היה נס אם הכל היה הולך חלק"

מתיאז' קק
מתיאז' קק | מאור אלקסלסי

מאמן נבחרת סלובניה לאחר ה-1:1 עם ישראל: "עלינו ליתרון ומיד איבדנו ריכוז. לא מרוצה מהעובדה שהתיקו היה בלתי נמנע". על שחקניו: "שיחקו את המשחק הטוב שלהם. לחזרה של אובלק משמעות ענקית עבורנו"

(גודל טקסט)

לא רק בישראל מסיקים מסקנות מה-1:1 נגד סלובניה בסמי עופר אתמול (חמישי) הצד השני פתח גם הוא את קמפיין המוקדמות עם נקודה במשחק בו הסלובנים היו קרובים לנצח, ואנשי הנבחרת האורחת לא הסתירו את אכזבתם.

"מצד אחד, אני לא יכול להיות מסופק מהתוצאה לאור איך שהגבנו אחרי שעלינו ליתרון", אמר המאמן הסלובני מתיאז' קק, "מיד איבדנו ריכוז ואיפשרנו להם להבקיע. אחרי שספגנו הצלחנו להירגע ולחזור לעצמנו. זה בסדר, כי אם הכל היה הולך חלק זה היה נס".

"אני חושב שהשחקנים שלי באמת שיחקו את המשחק הטוב ביותר שלהם", הוסיף קק, "אבל אני לא מרוצה מהעובדה שהתיקו היה בלתי נמנע. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, לשמור על אופי ולנסות להשתפר".

קק.
קק. "התרכזנו יותר מדי במרכז המגרש" (מאור אלקסלסי)

הבעיות הטקטיות: "בשלב מסוים התרכזנו יותר מדי במרכז המגרש. רנה קרהין ויסמין קורטיץ' שיחקו ביחד לראשונה אחרי הרבה זמן, אז היינו אבודים לפעמים. "בוודאי שאסור לנו להיות באופוריה מהנקודה, כי עדיין לא השגנו כלום. החזרה של יאן אובלק היתה משמעותית מאוד עבורנו, והנחישות של יוסיפ איליצ'יץ' היתה מכרעת".

סלובניה תארח ביום ראשון את מקדוניה, למשחק אותו היא חייבת לנצח, ושלוש נקודות בו ישימו אותה בעמדת זינוק מצוינת להילחם על אחד משני המקומות הראשונים בבית למרות היותה מהדרג הרביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי