דייגו מראדונה: "לשחקני ארגנטינה אין מושג מה הם עושים"

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | Gettyimages

מצב האלביסלסטה מדאיג את אגדת העבר: "יש לשחקנים קעקועים על כל הגוף, אבל אין להם נשמה". לחץ גדול לקראת המשחק נגד מרוקו, ממנו ייעדר מסי הפצוע (שלישי, 20:50, ישיר בספורט3). דיבאלה וקוריאה יפתחו

(גודל טקסט)

אוהדי נבחרת ארגנטינה ציפו בכיליון עיניים לשובו של ליאו מסי לנבחרת, אך הקאמבק כידוע הסתיים בצורה מאכזבת עם הפסד 3:1 לוונצואלה וכמו תמיד, אחרי משחק של ה"אלביסלסטה", לאגדת העבר דייגו ארמנדו מראדונה, יש מה להגיד, והוא מביט קדימה בדאגה. כוכב ארגנטינה בעבר קיים הלילה מסיבת עיתונאים של מועדונו המקסיקני דוראדוס, אבל העיתונאים שאלו אותו מה דעתו על ארגנטינה, ומראדונה, כהרגלו, לא חסך בביקורת.

מראדונה הודה: "המצב של נבחרת ארגנטינה מדאיג אותי. ההפסד השאיר טעם רע בפה. אני חושב שחלק מהשחקנים ששיחקו לא ראויים ללבוש את חולצת הנבחרת. ונצואלה הראתה שהיא נבחרת מאומנת והייתה הרגשה שארגנטינה נכנסה למשחק דרך החלון במקום מהדלת הראשית. הם בוגדים ומשקרים לאוהדים שלהם. אני וחלק גדול מהמאמנים בארגנטינה מרגישים שהנבחרת ששיחקה בכלל לא ראויה ללבוש את החולצה. יש לשחקנים קעקועים על כל הגוף, אבל אין להם את הנשמה של נבחרת ארגנטינה ואין להם מושג מה הם עושים".

כזכור, מראדונה תקף את המינוי של ליונל סקאלוני כמאמן הנבחרת לפני מספר חודשים ואמר שהוא לא מכיר בו בכלל כמאמן. כעת יש כבר לחץ גדול על סקאלוני לקראת המשחק נגד מרוקו ביום שלישי (20:50, שידור ישיר בספורט3). ליאו מסי הפצוע חזר לברצלונה ולא ישותף במשחק, ובעקבות ההפסד המביש בחר סקאלוני שלא לבצע שינויים רבים מדי בהרכב, כך ששחקנים שתוכננו לקבל הזדמנות די נדירה ב-11 יישארו על הספסל. עם זאת, עדיין צפויים שינויים: פאולו דיבאלה ואנחל קוריאה שלא שיחקו נגד ונצואלה, צפויים לפתוח ב-11. גם שוער בוקה ג'וניורס אסטבן אנדרדה יערוך הופעת בכורה בנבחרת.


מסי מתוסכל בהפסד לוונצואלה. כבר חזר לברצלונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי