החלוץ הניגרי סאדיק: "ג'רארד השפיל אותי בריינג'רס"

ג'רארד
ג'רארד | Gettyimages

קשר העבר האנגלי נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר אך כמאמן אולי יש לו עוד מה ללמוד. "ההוא הפך את החיים שלי לגיהנום", אומר החלוץ שמספר איך ג'רארד לא איפשר לו להחנות את רכבו במתחם האימונים

קבוצות: ריינג'רס
(גודל טקסט)
החלוץ הניגרי של פרוג'יה מסרייה B באיטליה, עומר סאדיק (22), ששיחק ארבעה משחקים בגלזגו ריינג'רס העונה תחת סטיבן ג'רארד, יצא בהאשמות קשות נגד המאמן שהיה בעבר אחד משחקני הכדורגל הכי אהובים בעולם כששיחק בליברפול. הוא טען שג'רארד בגירסה שלו כמאמן השפיל אותו שוב ושוב כשהיה בסגל של ריינג'רס. החלוץ שייך למעשה לרומא והושאל בינואר לפרוג'יה בה כבש שני שערים בשמונה משחקים עד כה.


סאדיק סיפר: "הוא פתאום אמר לי שאני לא יכול להשתמש בחולצות של הקבוצה הראשונה. הייתי צריך לעבור להתאמן עם הנוער ולהתלבש שם. אחרי כמה ימים לא איפשר לי להחנות את המכונית שלי בתוך הספורט סנטר של ריינג'רס". הוא גם נקנס על ידי המועדון ב-20 אלף ליש"ט אחרי שעשה לייק לפוסט באינסטגרם.


לדבריו של סאדיק הוא מנסה לצאת עכשיו מהטראומה: "אף פעם לא הבנתי למה ג'רארד שינה את היחס אלי. הוא רצה אותי כמושאל בגלזגו ריינג'רס בתחילת העונה, אבל אחרי זמן קצר השאיר אותי מחוץ לסגל ולא ספר אותי. קודם שכנע אותי להגיע לסקוטלנד ואחר כך הפך את החיים שלי לגיהנום. הוא אף פעם לא הסביר לי באופן פרטי למה הוא מתייחס אלי ככה. הוא היה אכזבה ענקית".



ג'רארד. סיפורים מפתיעים(Gettyimages)


בראיון ל"סאנדיי פוסט" הניגרי אמר עוד החלוץ: "התברר לי שג'רארד שונה לחלוטין ממה שחשבתי שיהיה. כשעורך הדין שלי אמר לי שג'רארד רוצה אותי הבעתי את הספקות שלי, אבל אז הוא התקשר אלי בעצמו שלוש-ארבע פעמים ובירך אותי ואמר לי שהוא רוצה אותי בקבוצה שלי ושאני אשתפר תחתיו ונתן לי להרגיש חשוב ושיכנע אותי להסכים להגיע לסקוטלנד".


לדברי סאדיק השינוי הגיע כשקייל לאפרטי הצפון אירי הגיע מהארטס: "כל הבעיות החלו כשהחלוץ הגיע. אפילו לא היה לי זמן להתאקלם בקבוצה ומיד הבעיות החלו. המצב שלי הפך לגיהנום אחד גדול. שאלתי כל הזמן למה זה מגיע לי ואף אחד לא נתן לי תשובה כולל ג'רארד. גם לסוכנים שלי הוא לא הסביר כלום". החלוץ טוען שריינג'רס גם עדיין חייבת לו כסף. "הם לא שילמו לי את המשכורת של דצמבר".


ג'רארד אולי יצטרך לעשות חושבים ולשנות את יחסו לשחקנים. סאדיק סיכם: "התנהגו אלי בחוסר כבוד כבן אדם וכדורגלן. כשהכל נגמר והיה ברור שאני עוזב, לג'רארד לא היה אפילו האומץ לדבר איתי ולהגיד לי מה קרה באמת. זו היתה הפתעה גדולה עבורי. לא ציפיתי ליחס כזה ממנו".


Striker Umar Sadiq claims Rangers still owe him money as he slams manager Steven Gerrard and reveals club banned him from using their car park https://t.co/s8AxE9dkcdpic.twitter.com/OCNFKo7qiK

— MailOnline Sport (@MailSport) March 24, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי