למרות הביקורות: צ'יצ'ה מתעקש להמשיך עם קוטיניו בהרכב ברזיל

קוטיניו במהלך המונדיאל
קוטיניו במהלך המונדיאל | Gettyimages

הקשר שחווה ימים לא קלים, יפתח בהרכב גם הערב במשחק הידידות נגד צ'כיה (21:35, שידור ישיר בספורט4). המאמן, שגם מעמדו לא ממש יציב, יודע: "אני לוקח סיכונים וזו אחריות שלי. אני מאמין בו"

(גודל טקסט)
פיליפה קוטיניו כוכב ברצלונה עובר ימים לא קלים בקבוצה ובנבחרת אחרי תצוגות חלשות בשתי המסגרות. למרות זאת הקשר נהנה מתמיכה של צ'יצ'ה, מאמן נבחרת ברזיל, שאמר שימשיך לבנות עליו בנבחרת, והוא צפוי לפתוח גם היום בהרכב של ברזיל נגד צ'כיה בפראג (21:35, שידור ישיר בספורט4). ברזיל תנסה להתאושש מהתוצאה הגרועה נגד פנמה במשחק הראשון שהסתיים בתיקו 1:1.


ברזיל בלחץ אחרי היכולת החלשה שהראתה נגד פנמה והיא לא יכולה להרשות לעצמה לפשל שוב. הנבחרת היא זו שתארח את הקופה אמריקה בקיץ ולאחר מונדיאל לא משכנע, הציפיות גבוהות. בתקשורת הברזילאית נכתב: "אף אחד לא יודע מה קרה לקוטניו שרק לפני שנה וחצי היה אחד השחקנים הטובים בעולם וכיום הוא צל של עצמו".


מאמן ברזיל צ'יצ'ה סבור שבלי ניימאר הפצוע ברזיל חייבת להתבסס על הכוכב מברצלונה שלא מוצא את עצמו מאז הגיע אליה מליברפול. קוטיניו לא עובר כרגע תקופה קלה בקריירה שלו. הוא רחוק מהיכולת הטובה שלו והוא לא מצליח להראות את מה שהראה בעבר בליברפול. למרות זאת צ'יצ'ה אמר: "יש לי אמון מלא בקוטיניו. אני בטוח שהוא בא לנבחרת לתת מאה אחוז מעצמו ואנחנו זקוקים לקוטיניו האמיתי שיופיע".



ברזיל. הלחץ מורגש (AFP).


עוד הוסיף המאמן: "אני לוקח סיכונים עם קוטיניו וזו אחריות שלי, אבל אני מאמין בו לפי העבודה שלנו באימונים. אני חייב להיות עיקבי והדבר הראשון זה לתת לו לשחק. מאמן ברזיל צריך להתמודד כל רגע עם ביקורת נגדו".


למען האמת, גם מצבו של המאמן שהפסיד רק פעמיים ב-36 משחקיו על הקווים, לא ממש יציב. לפני המונדיאל הוא היה הדמות הפופולארית בברזיל ונתנו לו כבוד עצום, אבל עכשיו ירח הדבש הסתיים אחרי הכישלון במונדיאל והיכולת העכשווית של הנבחרת. בלם פאריס סן ז'רמן טיאגו סילבה אמור לשחק היום יחד עם השוער אליסון של ליברפול. בחוד יפתחו רוברטו פירמינו, רישארליסון ובקישור אלן מנאפולי ולוקאס פאקטה ממילאן.


#Canarinho marcou presença nas ruas de Praga! Veja o que ele aprontou na cidade que recebe a #SeleçãoBrasileira. ⚽ pic.twitter.com/0jpyv8o1un

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) March 25, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי