ז'סוס: "מאמין שאנחנו שומרים את הטוב ביותר לקופה אמריקה"

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | AFP

כוכב מנצ'סטר סיטי שכבש צמד ב-1:3 של ברזיל על צ'כיה: "אני רגיל לשחק נגד חמישה בהגנה. אנחנו חייבים להתגבר על חוסר העקביות". צ'יצ'ה רמז שלא בטוח אם יזמן את ויניסיוס בקיץ: "יצטרך לשחק הרבה בריאל"

(גודל טקסט)
אחרי התיקו המאכזב 1:1 נגד פנמה בשבוע שעבר, ברזיל חזרה אתמול (שלישי) לנצח עם 1:3 על צ'כיה בפראג. חלוץ מנצ'סטר סיטי גבריאל ז'סוס עלה מהספסל וכבש צמד מול נבחרת שהובסה קודם לכן על ידי אנגליה 5:0 במוקדמות היורו. צ'יצה ביצע שישה שינויים מההרכב ששיחק נגד פאנמה. רק קאסמירו, לוקאס פאקטה, פיליפה קוטיניו, רישארליסון ורוברטו פירמינו נשארו מאותו משחק.


הסלסאו שוב לא שיכנעו, בעיקר במחצית הראשונה, וירדו בפיגור 1:0 משער של דויד פאבלקה. רוברטו פירמינו השווה, וז'סוס העלה ל-1:2 אחרי שהחליף את קוטיניו ששוב איכזב וכבש גם את השלישי. ז'סוס אמר בסיום לטלוויזיה של "או גלובו": "שיחקנו טוב, וזה לא קל לשחק כשיש הרבה שינויים בהרכב. חסרנו קצת עקביות. אנחנו ברזיל ואנחנו צריכים להתגבר על בעיה כזאת. במחצית השנייה יצרנו יותר מצבים. היריבה שיחקה חזק בהגנה, אבל אני כבר רגיל לשחק נגד חמישה שחקני הגנה נגד קבוצות בפרמיירליג. אני מאמין שאנחנו שומרים את הטוב ביותר לקופה אמריקה".


FIM DE JOGO! #SeleçãoBrasileira vence amistoso contra a República Tcheca por 3 a 1!

⚽ – Firmino
⚽⚽ – Gabriel Jesus

3-1 / #BRAxCZE#GigantesPorNaturezapic.twitter.com/bnsHuWLpqb

— CBF Futebol (@CBF_Futebol) 26 במרץ 2019


המאמן צ'יצ'ה טען שויניסיוס ג'וניור, שלא נכלל בסגל בשל פציעה, איבד הזדמנות מצוינת לשכנע בנבחרת ולתפוס מקום קבוע בסגל לקופה אמריקה. "הוא יצטרך לשחק הרבה בריאל מדריד כדי שאוכל לראות את היכולת העכשווית שלו", אמר. צ'יצ'ה גם הביע שביעות רצון מכך שהיתה לו הזדמנות לבחון את הברזילאי של אייאקס דויד נרס. "היה לנו צ'אנס טוב לראות את פאקטה, קוטיניו, פירמינו והאחרים. גם נרס יצטרך לשחק הרבה בנבחרת, ולגבי ריצ'ארליסון הוא השיג מעמד בנבחרת".


הסגל לקופה אמריקה: "נצטרך לעשות עבודת מעקב רצינית אחרי כל השחקנים. יהיה יותר סיכוי למי שישחק הרבה בקבוצות שלו וירשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי