לאחר כשלושה חודשים: פרד רוטן פוטר מאימון אנדרלכט

פרד רוטן
פרד רוטן | AFP

ההולנדי שסיים את דרכו במכבי חיפה בנובמבר האחרון בעקבות פתיחת העונה הכושלת, הידרדר לתחתית פלייאוף האליפות בבלגיה וסיים את דרכו

(גודל טקסט)
פרד רוטן נפרד בנובמבר האחרון ממכבי חיפה בעקבות פתיחת עונה כושלת ואולי להפתעת רבים מצא את עצמו בינואר בקבוצה גדולה יותר, אנדרלכט הבלגית, אבל הפרק שם היה קצר עוד הרבה יותר, כי שלושה חודשים בתפקיד הובילו להחלטה על פיטוריו.


רוטן הגיע לקבוצה שמנסה להשיב לעצמה את תואר אלופת בלגיה במהלך פגרת החורף ולאחר שלושה הפסדים תוך שלושה שבועות התייצבה כשרצה שישה משחקים ללא הפסד ובין השאר גם ספגה שער מאוחר כדי לסיים ב-2:2 נגד קלאב ברוז' שמובילה כעת את הטבלה, אבל מאז החל הפלייאוף הפסידה גם לגנט, גם לברוז' וגם לאנטוורפן של ליאור רפאלוב והיא בתחתית פלייאוף האליפות – וזאת מבלי שנספר לחובתה הפסד, עדיין, אחרי שבפיגור 2:0 בתחילת השבוע נגד ליאז' המשחק פוצץ עקב התפרעות אוהדים.


על פי הודעתה הרשמית של אנדרלכט, ההחלטה על היפרדות הייתה משותפת ויהיה מעניין לראות להיכן ימשיך ההולנדי בן ה-56 שכבר הגיע מפיינורד לאחר שנה ללא עבודה לאל שבאב מדובאי, אבל הצליח לחזור לכדורגל האירופי בזכות המשרות במכבי חיפה ובאנדרלכט, בהן לצערו נכשל.


De sportieve directie van #RSCA en Fred Rutten hebben in onderling overleg beslist om hun samenwerking met onmiddellijke ingang stop te zetten. Voor meer info: https://t.co/lUkR6vkIcd. pic.twitter.com/BQYecgmOso

— RSC Anderlecht (@rscanderlecht) April 16, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי