איברהימוביץ' זקוק לארבעה שערים בשני משחקים כדי לשבור שיא

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

כוכב לוס אנג'לס גלאקסי רודף אחרי הישגים גם בגיל 37. אחרי שהגיע ל-29 כיבושים ב-32 משחקים ב-MLS, אם ירשית לפחות שלוש פעמים ב-180 דקות הוא ישווה את שיאו של דיאלו: "לא מרוצה ממה שהשגתי עד כה, רוצה יותר"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' מנפץ שיאים בכל מקום אליו הוא מגיע, וגם בגיל 37 נראה שהוא בדרך הנכונה לעשות זאת. יותר נכון, השבדי קרוב מתמיד להפוך לשחקן עם הפתיחה הטובה ביותר בתולדות ה-MLS.

כוכב לוס אנג'לס גלאקסי, אליה הגיע אחרי שהתקשה להתאושש מפציעה בברך במדי מנצ'סטר יונייטד, כבש הלילה (בין שישי לשבת) מכדור עונשין בניצחון 1:2 על יוסטון דינמו והיה זה שערו השביעי העונה – מדורג בשני בטבלת מלך השערים אחרי קרלוס ולה – אבל חשוב כך, כבש את ה-29 שלו ב-32 משחקים בלבד.

המשמעות היא שאיברהימוביץ' כרגע במרחק של שלושה שערים מ-מאמאדו דיאלו הסנגלי, שכבש 32 שערים ב-34 משחקים בשנים 2000 ו-2001 והוא מחזיק במאזן הטוב ביותר של שחקן חדש בליגה. אם ירצה איברהימוביץ' לשבור את השיא, הוא כאמור יצטרך להבקיע ארבעה שערים בשני המשחקים הקרובים, באמצע השבוע נגד מינסוטה יונייטד ובשבוע שלאחר מכן נגד ריאל סולט לייק.

"אני רוצה להשיג עוד . אני מרגיש טוב ויש לי את הרעב להמשיך להשיג יעדים ולעמוד במטרות. אני עובד קשה ולא מרוצה ממה שהשגתי עד עכשיו בארצות הברית. אני רוצה יותר מזה", אמר השבדי לאחר המשחק האחרון. 


איברהימוביץ' חוגג. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי