זלאטן: "מוריניו השפיל אותי מול כולם כששיחקתי באינטר"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

כוכב לוס אנג'לס גלאקסי התראיין לערוץ יוטיוב וסיפר על ימיו תחת מאמן העל הפורטוגלי: "הוא פשוט נכנס בי ומחץ אותי, אמר שאני לא ראוי לפרס שחקן השנה שהייתי אמור לקבל. במחצית השנייה כבשתי אז הביקורת נרגעה"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ', שידע שערוריות וסכסוכים עם מאמנים שהיו לו בקבוצות השונות לאורך הקריירה, התראיין השבוע לערוץ היוטיוב Bethard. בראיון הוא סיפר בין השאר על תבוסה לאטאלנטה, כששיחק במדי אינטר בשנת 2009 תחת ז'וזה מוריניו.

"אני זוכר שהיינו בדרך להפסד נגד אטאלנטה עוד במחצית הראשונה. ביום למחרת הייתי צריך להגיע לטקס להענקת פרס שחקן השנה באיטליה. אבל מול כל הקבוצה, מוריניו אמר לי שאני צריך להתבייש בדרך בה אני הולך לקבל את הפרס. הוא אמר לי שלפי איך שאני משחק, לא מגיע לי חצי מהפרס. היינו בחדר ההלבשה והוא נכנס בי ופשוט מחץ אותי. אז עניתי לו אוקיי, אני אולי לא משחק טוב ואני צריך להשתפר. בסופו של דבר הפסדנו במשחק, אבל לפחות כבשתי שער. זה קירר במעט את הביקורת, ועדיין נסעתי לאסוף את הפרס ביום שאחרי".

איברהימוביץ הוסיף: "היו לי לא מעט ביקורות שקיבלתי ממאמנים ששיחקתי תחתם בדרכים שונות. אבל ההבדל בין מוריניו לאחרים שהוא אומר לך את זה ישירות אליך ובדרך שלו, כי יש לו אישיות".

איברהימוביץ'.
איברהימוביץ'. "אמר לי שאני צריך להתבייש" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי