גלאטסראיי חגגה דאבל, אונייקורו: "קיבלתי עזרה מאלוהים"

שחקני גלאטסראיי חוגגים
שחקני גלאטסראיי חוגגים | AFP

מועדון הפאר הטורקי חזר מפיגור ל-1:2 על בשאקשהיר במשחק העונה, כולל מספרת ענקית של פגולי, ורשם תואר שני תוך שבוע. החלוץ הניגרי שכבש את שער הניצחון: "מתרגש להיות בקבוצה כזאת, תודה לאוהים שתמכו בי"

(גודל טקסט)
זה היה צמוד, אבל גלאטסראיי זכתה אתמול (ראשון) באליפות טורקיה מחזור אחד לסיום העונה לאחר ניצחון 1:2 במשחק העונה על בשאקשהיר השנייה. הפער בין הקבוצות עומד על 3 נקודות, אבל בזכות המאזן בין השתיים (תיקו בסיבוב הראשון וכמובן הניצחון הטרי) שום דבר לא ימנע מגלא תואר שני ברציפות.


למעשה, מדובר בדאבל עבור גלאטסראיי, שזכתה בגביע לפני פחות משבוע עם 1:3 על אקהיסר. זה דאבל שני בעשור האחרון למועדון הפאר, שזכה בתואר הכפול גם ב-2014/15. הקבוצה הבטיחה עונה שנייה ברציפות בליגת האלופות, ותקווה להצליח יותר בקמפיין האירופי לאחר שסיימה במקום השלישי בשלב הבתים והודחה מהליגה האירופית בשלב 32 הגדולות על ידי בנפיקה.


המשחק עצמו לא היה קל עבור גלאטסראיי, שנקלעה לפיגור מוקדם משער של ריאד באייץ' הדקה ה-17, אבל במחצית השנייה דברים הסתדרו לה – בעיקר בזכות מספרת גדולה של סופיאן פגולי בדקה ה-47. את שער הניצחון כבש הנרי אוייקורו בדקה ה-64 ונתן את האות לחגיגות האוהדים.




אונייקורו כתב בטוויטר לאחר המשחק: "אנחנו אלופים! נלחנו כשהיינו בפיגור במשחק מאוד קשה. אני מתרגש להיות בקבוצה כזאת. קיבלתי עזרה מאלוהים ומהאוהדים שהיו לצידי".


החלוץ הניגרי, שמושאל מאברטון, הוסיף: "תודה על עונה נהדרת ועל שגרמתם לי להרגיש בבית". הכובש השני של גלא, פגולי האלג'יראי, כתב בטוויטר בערבית: "השבח לאללה", ושיתף את הוידאו של השער אותו כינה "שער האליפות".


אוהדי גלאטסראיי מבעירים את איסטנבול (AFP)
אוהדי גלאטסראיי מבעירים את איסטנבול (AFP)


אבל אף אחד לא חגג כמו האוהדים. הקהל של גלאטסראיי, הידוע במסירות שלו למועדון, לא נתן לאיסטנבול לישון. האוהדים הבעירו את רחובות הבירה באבוקות ובזיקוקים כל הלילה.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by 433 (@433) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי