הרוגים ונעדרים רבים בהתהפכות סירה באוגנדה

התהפכות סירה
התהפכות סירה | Gettyimages

קבוצת כדורגל מקומית עשתה את דרכה למשחק בליווי אוהדיה, סערה שפרצה גרמה להתהפכות כלי השיט באגם אלברט והחיפושים אחר ניצולים נמשכים

(גודל טקסט)
אסון נוסף הנוגע לענף הכדורגל. אחרי מספר אירועים שוברי לב בשנה האחרונה וביניהם התרסקות המטוס של אמיליאנו סאלה ועשרת שחקני נוער של פלמנגו שנספו בשריפה שפרצה במתחם המועדון, ברחבי העולם פורסם היום (שני) כי הסירה שהובילה קבוצת כדורגל למשחק התהפכה וכי לפחות תשעה נהרגו ועוד רבים נעדרים.


לפי הודעת המשטרה המקומית, הקבוצה שכרה סירה שתיקח אותה וגם קבוצת אוהדים למשחק, בסך הכל כ-50 אנשים, ובמהלך השייט באגם אלברט, היא התהפכה וכעת דייגים ואנשי חיל הים של המדינה מגויסים למאמצים הכבירים לאתר את הנעדרים הרבים, לאחר שכ-30 אנשים חולצו על ידם. מספר דקות לאחר שהסירה יצאה מהרציף, החלה סערה שגרמה להתהפכות וכאמור למותם של לפחות תשעה , טרם ידוע אם מדובר באנשי המועדון לרבות השחקנים או שמא אלה אוהדים שהלכו לעולמם בטרם עת.


זהו כבר המקרה השני תוך שלוש שנים באוגנדה, אחרי שגם ב-2016 כ-30 אנשי צוות ושחקנים של קבוצת כדורגל שטו על אגם אלברט ונהרגו בהתהפכות הסירה שעליה ערכו מסיבה. מדובר באגם שבו חוצה הגבול בין אוגנדה לקונגו.


9 people Died this morning after a boat they were travelling in capsized in Lake Albert, Uganda. Search and rescue teams are still looking for any survivors
.#Uganda@Ma3Route#LakeAlbertpic.twitter.com/QPu7O1HCaE

— Uzalendo News (@UzalendoNews_KE) May 20, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי